Gå til innhold

Skulle ønske jeg var stabil i hele tiden:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke akkurat noe motbevis at man fjaser og flirer litt til tider, da.

Men slapp av. Ikke alle med EUPF er vulgære småpsykopatiske bitcher.

Det er bare en beskrivelse av en måte å være/tenke/føle på, og som NHD sier finnes det veldig mange forskjellige varianter. Det er egentlig veldig logisk at man kan bli underutviklet eller skjevutviklet på den måten, fra et utviklingspsykologisk perspektiv. Det er visst til og med en del behandlere som finner det langt mer spennende å jobbe med enn andre psykiske problemer.

Men hard jobb å komme seg ut av det: JA.

Hei!

"Det er visst til og med en del behandlere som finner det langt mer spennende å jobbe med enn andre psykiske problemer. "

det samme har jeg tenkt også, for mange med utviklingsforstyrrelser sitter og repiterere i det uendelige, lite som skjer, det må være kjedelig, Selv har jeg holdt visse temaer opp så lenge at man kan bli forundret over at min psykiater ikke har skreket til meg at "nå får det være nok".

Plutselig skjedde det jeg vil kalle et hopp, fort og et megaskritt, men dette kunne jo ikke min psykiater vite skulle skje?

Jeg vet ikke hvorfor hun ikke syns det er kjedelig å snakke med meg, men min psykiater sier det ikke er det, men tror hun er sånn som liker rettlinjethet og enkelhet, det er sikkert lettere enn å måtte bekymre seg for pasienter med pf.

Men eupf og visse andre er sikkert mer interessante kanskje da man stort sett sikkert oftere kan snakke til mennesker mer ut i fra der man selv er enn å begynne på barnehagestadiet og forklare det mest grunnleggende, det er bare en tanke jeg har fått ikke sikkert det er sånn, men tenker på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...