Gjest litt sliten kvinne Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Bruker Lamictal 250 mg og har hver natt fæle drømmer som jeg bestemt tror kommer av medisinen.. Vil du si at marerittene er en bagatell i den store sammenhengen og at dette er noe jeg må-bør "leve med"? Jeg selv synes dette er veldig ubehagelig.. Har bipolarlidelse og medisinen virker forøvrig utmerket for sykdommen... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Det er uansett ikke en bagatell. Om det er så ille at du skal slutte med medisinen, kan jeg ikke uttale meg om. Her må en vurdere fordeler, ulemper og ikke minst tilgjegelige alternativer. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Det er uansett ikke en bagatell. Om det er så ille at du skal slutte med medisinen, kan jeg ikke uttale meg om. Her må en vurdere fordeler, ulemper og ikke minst tilgjegelige alternativer. Fikk også mer mareritt etter at jeg begynte med Lamictal. Det forsvant da jeg brukte Remeron i tillegg. Vet ikke om det kan være noe å forsøke, dersom Lamictal eller fungerer for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.