Gjest Matariki Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Er det nøye å ta det til fast tid morgen og kveld? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 For enkelte medisiner er det svært viktig, for andre er det ikke viktig. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 For enkelte medisiner er det svært viktig, for andre er det ikke viktig. Tar AP da og tar det til veldig ulik tid, har det noe å si? Folk merker jeg forandrer meg nå, snakker mindre og lager trutmunn. + kribling i bena. Går det over? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Tar AP da og tar det til veldig ulik tid, har det noe å si? Folk merker jeg forandrer meg nå, snakker mindre og lager trutmunn. + kribling i bena. Går det over? Hvis en plages skikkelig med sykdom, bør en absolutt prioritere å ta avtalt mengde dose, hver dag og til den tid legen anbefaler. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Hvis en plages skikkelig med sykdom, bør en absolutt prioritere å ta avtalt mengde dose, hver dag og til den tid legen anbefaler. Og det skal jeg. Men er glad folk sier ifra om jeg forandrer meg for mye, da må jeg minske litt på dosen. Men sykdommen er plagsom, det er bivirkninger og. Må veie for og imot her. 0 Siter
serenity777 Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Og det skal jeg. Men er glad folk sier ifra om jeg forandrer meg for mye, da må jeg minske litt på dosen. Men sykdommen er plagsom, det er bivirkninger og. Må veie for og imot her. Hva heter antipsykotikaen du går på? 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Hva heter antipsykotikaen du går på? solian. Begynner å lure nå. Har sovet godt hele helga, så nå begynner "tullet".Prikket det i deg når du tok det? 0 Siter
serenity777 Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 solian. Begynner å lure nå. Har sovet godt hele helga, så nå begynner "tullet".Prikket det i deg når du tok det? Nei, ingen prikkninger hos meg. fikk ingen bivirkninger av den, bortsett fra søvn (vanskelig innsovning). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.