Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man vokse av seg pf? Og hjelper meds mot bipolaritet?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, en kan vokse det av seg - senmodning. Eller den kan bli mildere/mindre alvorlig.

Ja, medisiner hjelper absolutt mot bipolaritet.

Skrevet

Det spørs om du har piercinger eller ikke.

Ligger jeg dårlig an uten?

Skrevet

Ligger jeg dårlig an uten?

Hvis du ikke har det kan du vokse det av deg.

Skrevet

Ja, en kan vokse det av seg - senmodning. Eller den kan bli mildere/mindre alvorlig.

Ja, medisiner hjelper absolutt mot bipolaritet.

Det jeg mente å spørre om er om meds mot bip også kan ha en gunstig effekt på pf?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det jeg mente å spørre om er om meds mot bip også kan ha en gunstig effekt på pf?

medisiner mot BP har ofte en gunstig effekt på emosjonelle svingninger ved pf. Om en bruker medisiner som Seroquel, har det også gunstig effekt på cluster A pf som f. eks paranoid.

Skrevet

medisiner mot BP har ofte en gunstig effekt på emosjonelle svingninger ved pf. Om en bruker medisiner som Seroquel, har det også gunstig effekt på cluster A pf som f. eks paranoid.

Jeg bruker ikke Seroquel. Er så fornøyd med meds jeg tar og vil ikke bytte. Dette virker positivt for eupf. De to andre, unnvikende og paranoid, får jeg satse på terapi og senmodning. Takk for svar!

Skrevet

Hei!

jeg syns det virker tilfeldig hvilken diagnose de til tider setter, bipolar, adhd og eupf, for en dame vi kjenner har fått alle etter tur.

Først mente de adhd, så eupf også bipolar, en eller annen type.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...