Gjest Matariki Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Får man mareritt av solian? Føler meg så trøtt og tiltaksløs og nå, rett før jeg slutter på denne medisinen. Marerittene og angst om nettene sliter meg ut, og orker så lite. Er dette en drittmedisin? Det er vel en gammel sort, har ikke lest om andre som tar den heller. Sikkert lite inn å ta den. Blir verre av den tror jeg. Må iallefall minske på dosen. Neida, har ikke psykiater å snakke med det om. Bare merker jeg gidder mindre og mindre. Og når jeg sluttet på AP sist fikk jeg den oppturen, vil ha reprise. 0 Siter
frosken Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 '' Og når jeg sluttet på AP sist fikk jeg den oppturen, vil ha reprise. '' Men etter den midlertidige oppturen, så fikk du vel mye angst og en kjip nedtur. Synes du skal kontakte fastlegen din og få vedkommende til å konsultere en spesialist. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 '' Og når jeg sluttet på AP sist fikk jeg den oppturen, vil ha reprise. '' Men etter den midlertidige oppturen, så fikk du vel mye angst og en kjip nedtur. Synes du skal kontakte fastlegen din og få vedkommende til å konsultere en spesialist. Nedturer kommer vel alltid, men oppturer er verdt det. Er lei av å mase på legefolk og styre med det nå, får bli som det er. Får ta solian ut uka å se hvordan det går, men er ganske sikker på at den gjør meg verre. Koko i hodet mitt og, fjern. Skriver mer enn jeg snakker. 0 Siter
serenity777 Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Zyprexa er det beste ap, etter min mening, men vekten kan fort gå opp. Men av alle ap jeg har tatt, er det det som tar kaoset i hodet best. Overlegent. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Zyprexa er det beste ap, etter min mening, men vekten kan fort gå opp. Men av alle ap jeg har tatt, er det det som tar kaoset i hodet best. Overlegent. Fikk det jeg og for noen år siden men tok det ikke særlig lenge, vil nødig gå opp i vekt. Får prøve disse litt til seden du ikke hadde bivirkninger, lurer på hvorfor jeg har det. Eller kanskje det er noe ant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.