Gjest Torekris Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Heisann. jeg er en kar på 47 år som har gjennom et langt liv har vært rusmisbruker (26 år) (alkohol). Har nå vært rusfri i tre år, men nå har jeg fått noen uholdbare skjelvinger på hendene. Jobben medfører en del møter hvor jeg blir mye eksponert, og nå begynner dette å bli et mega problem. Det som er skummelt er tanken på at alkohol kan døyve disse skjelvingene. 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Det kan ha noe med hjertefrekvens og puls (det er kanskje det samme?) å gjøre. Min far var plaget av akkurat det samme, og han fikk roet skjelvingene ved medisiner. Ta en tur til legen og legg fram problemet, så sjekker han nærliggende årsaker. 0 Siter
Gjest isleof Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Ta en tur til legen å få sjekket hva skjelvingene kan skyldes. Det kan være vitaminmangel etter mange år med alkoholmisbruk feks. Betablokkere kan kanskje være en løsning? Snakk med legen om dette. Skjelvinger er forøvrig ikke noe du behøver å "gjemme bort". At det er plagsomt er forståelig, men det kan være årsaker til dette som du kan få hjelp med. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Gratulerer med å ha vært rusfri i 3 år! Det er jo kjempebra Jeg er enig med de andre her, som sier du bør ta en tur til legen. Jeg har også hørt at betablokkere kan være til hjelp i slike tilfeller. IKKE ty til alkohol - la legen hjelpe deg. Masse lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.