Gå til innhold

NHD: barnehage vs psykisk utv.hemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke dette er en bevisst plager bare så det er sagt. Det er åpenbart noe "galt" med vedkommende.

Problemet er jo nå at ungene er redde, og så blir det "nå kommer den gærne ..." når h*n kommer bortover veien, før de løper sin vei.

I dag sto h*n og skrek over gjerdet at h*n skulle banke dem opp. En av fireåringene mine ropte tilbake at det ikke er lov å banke opp barn før vi rakk å gripe inn, men da tippet det jo helt for vedkommende.

Vi har brukt mye tid i samlingsstund og med foreldrene i dag, for ungene forteller jo det som høres ut som de villeste historier hjemme.

Jeg forsøker å få tak i ledelsen i morgen, og finner jeg ikke ut av det prøver jeg barnevernet. Det var et godt tips :) Jeg vet jo ikke hvem som leder eller eier dette, det står ingenting annet enn brukernes navn på husets postkasser eller ringeklokker.

Takk!

Kommunen/bydelens omsorgstjeneste har ganske sannsynlig ansvar for dette botilbudet.

mvh

Persille1365381127
Skrevet

Kommunen/bydelens omsorgstjeneste har ganske sannsynlig ansvar for dette botilbudet.

mvh

Jeg har funnet ut hvem som har ansvaret, og har kommet til en avtale med dem - så nå får vi bare la det gå litt tid og se om det fungerer.

Ledelsen var betraktelig mer lydhøre enn de ansatte...

Skrevet

Jeg har funnet ut hvem som har ansvaret, og har kommet til en avtale med dem - så nå får vi bare la det gå litt tid og se om det fungerer.

Ledelsen var betraktelig mer lydhøre enn de ansatte...

Får håpe ledelsen får ryddet opp.

Den ps utv.h. kunne endt opp som den største taperen om problemet hadde fått eskalere ytterligere. Så det burde være i alles interesse å få ordnet opp.

mvh

Persille1365381127
Skrevet

Får håpe ledelsen får ryddet opp.

Den ps utv.h. kunne endt opp som den største taperen om problemet hadde fått eskalere ytterligere. Så det burde være i alles interesse å få ordnet opp.

mvh

Ja, enig i det. Det var vel det de skjønte også, at situasjonen ville blitt verre for dem - og ikke nødvendigvis for oss, om de ikke gjorde noe med det.

Men jeg tror dette vil fungere altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...