Gå til innhold

NHD; Feil eller en gave

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det hadde vært interessant å vite hva du mener vedr det som blir diskutert i tråden Feil eller en gave.

Det er veldig sprikende svar som går fra den ene ytterligheten til den andre.

Hvis du hadde hatt tid.

Skrevet

NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette.

Skrevet

NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette.

''NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette.

''

Uff... :-(

Skrevet

...å kjære vene...

Skrevet

Mener du dette seriøst? I såfall er du ganske spezi ja :-/

Skrevet

...å kjære vene...

Det er sant. Og jeg tror psykiatere o.l. synes ting blir litt vanskelig når de blir sittende å bare beundre pasienten, fremfor å føle seg overlegen.

Gjest javedia
Skrevet

Jeg skrev et sted i denne tråden at jeg anså det du skrev i ditt første innlegg som normalt. Etter å ha lest gjennom alt det du skriver så ser jeg at jeg tok fullstendig feil. Jeg tror du har en vrangforestilling her.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er sant. Og jeg tror psykiatere o.l. synes ting blir litt vanskelig når de blir sittende å bare beundre pasienten, fremfor å føle seg overlegen.

Nå tror jeg du troller.

Gjest trilleto
Skrevet

Hahaha

Skrevet

Nå tror jeg du troller.

Nå ble jeg faktisk såret.

Gjest Hulderen
Skrevet

:-(

Jeg trekker tilbake det jeg skrev i den andre tråden om at det kan være normalt å ha en sånn utstråling. Du er garantert over grensen, og du innbiller deg ting. Du kan IKKE sende folk tanker.

Skrevet

Jeg skrev et sted i denne tråden at jeg anså det du skrev i ditt første innlegg som normalt. Etter å ha lest gjennom alt det du skriver så ser jeg at jeg tok fullstendig feil. Jeg tror du har en vrangforestilling her.

Ikke mist troen på meg da. Du virket så grei!

Skrevet

Mener du dette seriøst? I såfall er du ganske spezi ja :-/

Hva kan ellers være grunnen til at han ikke svarer?

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg trekker tilbake det jeg skrev i den andre tråden om at det kan være normalt å ha en sånn utstråling. Du er garantert over grensen, og du innbiller deg ting. Du kan IKKE sende folk tanker.

Det må være et troll.

Skrevet

Så du kjenner ingenting fra meg nå?

Skrevet

Ja, det er klart det er sant:-) Jeg tviler da overhodet ikke på at du er overlegen alle andre mennesker på jorden, du er jo unik:-)

Gjest Hulderen
Skrevet

Det må være et troll.

Jeg håper du har rett. I motsatt fall er det bare tragisk.

Skrevet

Jeg håper du har rett. I motsatt fall er det bare tragisk.

Det er første gangen jeg har åpnet meg om dette, så er litt skuffende at dere kaller meg det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...