Gjest Psyk av alt Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Det hadde vært interessant å vite hva du mener vedr det som blir diskutert i tråden Feil eller en gave. Det er veldig sprikende svar som går fra den ene ytterligheten til den andre. Hvis du hadde hatt tid. 0 Siter
Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette. ''NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette. '' Uff... :-( 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette. ...å kjære vene... 0 Siter
rose23 Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette. Mener du dette seriøst? I såfall er du ganske spezi ja :-/ 0 Siter
Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 ...å kjære vene... Det er sant. Og jeg tror psykiatere o.l. synes ting blir litt vanskelig når de blir sittende å bare beundre pasienten, fremfor å føle seg overlegen. 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette. Jeg skrev et sted i denne tråden at jeg anså det du skrev i ditt første innlegg som normalt. Etter å ha lest gjennom alt det du skriver så ser jeg at jeg tok fullstendig feil. Jeg tror du har en vrangforestilling her. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Det er sant. Og jeg tror psykiatere o.l. synes ting blir litt vanskelig når de blir sittende å bare beundre pasienten, fremfor å føle seg overlegen. Nå tror jeg du troller. 0 Siter
Gjest trilleto Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Det er sant. Og jeg tror psykiatere o.l. synes ting blir litt vanskelig når de blir sittende å bare beundre pasienten, fremfor å føle seg overlegen. Hahaha 0 Siter
Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Nå tror jeg du troller. Nå ble jeg faktisk såret. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette. :-( Jeg trekker tilbake det jeg skrev i den andre tråden om at det kan være normalt å ha en sånn utstråling. Du er garantert over grensen, og du innbiller deg ting. Du kan IKKE sende folk tanker. 0 Siter
Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Jeg skrev et sted i denne tråden at jeg anså det du skrev i ditt første innlegg som normalt. Etter å ha lest gjennom alt det du skriver så ser jeg at jeg tok fullstendig feil. Jeg tror du har en vrangforestilling her. Ikke mist troen på meg da. Du virket så grei! 0 Siter
Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Mener du dette seriøst? I såfall er du ganske spezi ja :-/ Hva kan ellers være grunnen til at han ikke svarer? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 :-( Jeg trekker tilbake det jeg skrev i den andre tråden om at det kan være normalt å ha en sånn utstråling. Du er garantert over grensen, og du innbiller deg ting. Du kan IKKE sende folk tanker. Det må være et troll. 0 Siter
Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 :-( Jeg trekker tilbake det jeg skrev i den andre tråden om at det kan være normalt å ha en sånn utstråling. Du er garantert over grensen, og du innbiller deg ting. Du kan IKKE sende folk tanker. Så du kjenner ingenting fra meg nå? 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Det er sant. Og jeg tror psykiatere o.l. synes ting blir litt vanskelig når de blir sittende å bare beundre pasienten, fremfor å føle seg overlegen. Ja, det er klart det er sant:-) Jeg tviler da overhodet ikke på at du er overlegen alle andre mennesker på jorden, du er jo unik:-) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Så du kjenner ingenting fra meg nå? Nei. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Det må være et troll. Jeg håper du har rett. I motsatt fall er det bare tragisk. 0 Siter
Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Nei. INGENting? Kjenn litt etter da. 0 Siter
Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Jeg håper du har rett. I motsatt fall er det bare tragisk. Det er første gangen jeg har åpnet meg om dette, så er litt skuffende at dere kaller meg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.