Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Ja, det er klart det er sant:-) Jeg tviler da overhodet ikke på at du er overlegen alle andre mennesker på jorden, du er jo unik:-) Men altså, egentlig er jeg en beskjeden person som ikke liker å sette meg høyere enn andre. 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Men altså, egentlig er jeg en beskjeden person som ikke liker å sette meg høyere enn andre. Selvfølgelig er du det, du har da overhodet ikke gitt uttrykk for noe annet... 0 Siter
Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Selvfølgelig er du det, du har da overhodet ikke gitt uttrykk for noe annet... Kanskje ting kom ut litt feil bare. For jeg blir veldig stressa av dette ettersom det kan tiltrekke seg feil folk. Folk kan bli besatt av meg. 0 Siter
rose23 Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Hva kan ellers være grunnen til at han ikke svarer? Jeg er en snill jente ja, men om du tror at du har telepatiske evner på internett har du litt vel høye tanker om deg selv... Kom deg ned på jorden igjen.. 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Ikke mist troen på meg da. Du virket så grei! Jeg mister ikke troen på deg, men på den "evnen" du mener at du har. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 1. Først generelt. Ja, det er helt klart at enkelte har mer utstråling enn andre. På et aller annet vis får de personer i samme rom til å føle seg svært vel. Når en tenker på at storparten av vår kommunikasjon er nonverbal, er ikke det så merkelig. Om disse i tillegg er meget hyggelige, prater varmt og ledig med de fleste og er rause med smil, blir resultatet oftest meget positivt. 2. Ditt innlegg og deg. Jeg får tanker om at du sannsynligvis har en del slike positive utstrålinger. På den annen side er jeg ikke fremmed for at du nok tolker din egen positive utstråling noe langt. Det er noe i det du skriver som skurrer litt. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 NHD vil ikke svare fordi han har merket seg at jeg har rett. Jeg har sendt han følelser om dette. Men nå har han jo svart da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.