Gå til innhold

kortermet bluse og selvskading

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg fikk en fin kortermet bluse som gave. Den passer til fine anledning og det går ikke å ha jakke over den. Den som gav meg den vil bli skuffet hvis jeg ikke bruker den.

Jeg visste ikke hva jeg skulle si når jeg fikk den. Kunne ikke si at jeg ikke kunne bruke den på grunn av arrene etter selvskading. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Ønsker ikke å skuffe henne heller.

Skrevet

Kan ikke du bare si at du har brukt den/bruker den da? En liten hvit løgn?

Skrevet

Ojj, vanskelig. Jeg regner med at det ikke er et alternativ å være ærlig om arrene..?

Er det helt umulig med noe flortynt under eller over, flortynn jakke eller en blondetopp?

Den mer uærlige løsningen: Kan du 'bruke den' i et selskap vedkommede ikke er med i, og så kan du få tatt et bilde av deg selv 'før du går' fra en vinkel der arrene ikke synes, og så går du på festen i noe annet.. Så kan du si at du har brukt den og følte deg SÅ fin i den, evt vise bilde, og så ...har du gjort din plikt ifht å få vedkommede til å føle seg OK. Dette forutsetter kanskje at det er et selskap med mennesker som hun ikke kjenner, så hun ikke ser masse bilder av deg i noe annet senere.. I såfall må du spinne videre at du sølte noe grassat på den og at den ble helt ødelagt. Men veldig skummelt og kjipt å begynne å vikle seg inn i løgn på den måten. Uff..

Er du sikker på at hun vil merke det om du ikke bruker den?

Lykke til...

Skrevet

Kan du ikke bare takke og si at du synes den er fin - det er jo sant også.

Gjest bølger
Skrevet

Kan du ikke bare takke og si at du synes den er fin - det er jo sant også.

Det var det jeg gjorde.

Gjest Matariki
Skrevet

Hun vet jo ikke om du ikke bruker den. Ellers en tynn bluse innenfor eller utenfor.

Skrevet

Må være en spesiell bluse. Har aldri sett en bluse det ikke går å ha noe over. Hun er vel heller ikke i nærheten av deg hver gang det er en eller annen festlig anledning, men du vil kanskje helt unngå å bruke den? I tilfelle behøver du ikke si noe om det til henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...