Gå til innhold

ME, vitenskap og mediedekning

Anbefalte innlegg

Skrevet

-så da hadde du satt barnet ditt på AD hvis h*n var syk og du ikke fant ut hvorfor?

Hvis h*n hadde magesmerter, hodepine, så dobbelt, ikke fikk sove før midnatt, hadde leddsmerter, rare utslett i ansiktet, munnsår, hetetokter, iskalde hender og føtter, plutselig ikke klarte 6+6, ikke tålte "vanlig"stemmesurr på f.eks en kafé fordi det gjør vondt i ørene og ikke hadde energi til vanlig sosial omgang.

Hvis AD hjelper mot alt dette, så bring it on!

g mediedekning

-så da hadde du satt barnet ditt på AD hvis h*n var syk og du ikke fant ut hvorfor?

Hvis h*n hadde magesmerter, hodepine, så dobbelt, ikke fikk sove før midnatt, hadde leddsmerter, rare utslett i ansiktet, munnsår, hetetokter, iskalde hender og føtter, plutselig ikke klarte 6+6, ikke tålte "vanlig"stemmesurr på f.eks en kafé fordi det gjør vondt i ørene og ikke hadde energi til vanlig sosial omgang.

Hvis AD hjelper mot alt dette, så bring it on!"

Jeg har bipolar lidelse og god nytte av litium, og jeg kjenner meg veldig godt igjen i denne beskrivelsen...

Det kunne hørtes ut som meg.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nitty-gritty

9

• frosken

4

• Katt-ja

4

• miakami

1

Gjest medisin har bivirkninger.
Skrevet

AD er ikke farlig (med mindre man har allergi eller lignende). Bivirkninger faar de fleste litt av, men det er ingen grunn til aa ikke forsoeke om man allikevel sliter med aa klare livet paa grunn av utmattelse.

Mange med ME forsoeker ut medisiner for andre fysiske lidelser.

Jeg kan lite om ME men vet hvor farlig det kan være med bivirkninger av medisiner. Selv fikk jeg epilepsi. Det bør være entydige gode grunner for å starte på en medisin. En korrekt diagnose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...