florista Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Hei NHD. Kan du være så snill å komme med noen forslag til andre medisiner som kan hjelpe mot depresjon/angst/tankekjør og søvn, enn seroquel? Som ikke har økt matlyst som bivirkning? Finnes det? Behandler sier det ikke finnes, ikke som er like god, men jeg synes det er rart... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Nei, det finnes ikke. Dessverre er dte slik at de AP og AD som forbedrer søvn også har en tendens til å gi økt matlyst. 0 Siter
florista Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Skrevet 24. januar 2012 Nei, det finnes ikke. Dessverre er dte slik at de AP og AD som forbedrer søvn også har en tendens til å gi økt matlyst. Huff... Jeg hadde virkelig et håp om at det fantes... Men hvorfor får jeg/vi ikke sove uten? Hva som gjør at jeg ikke sovner, enn hvor trøtt jeg er? Og hvis jeg klarer det, så sover jeg svært lett og våkner veldig ofte. Kan man lære å "sove" på andre vis enn medisin? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.