Gjest javedia Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Noen ganger i uken får jeg det sånn at det suser i hodet mitt og jeg faller liksom igjennom. Jeg får en følelse av at alle menneskene er rare. Hvorfor ser de sånn ut? Hvorfor har de armer og bein? Jeg er liksom helt utafor og lever i min egen verden. Det er litt skremmende da jeg slett ikke er normal når dette kommer. Hva kan det være? 0 Siter
Gjest Spezi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Vet ikke om dette er så veldig rart egentlig. Det minte meg litt om meg da jeg engang ble helt overveldet av noe jeg tenkte på. Jeg var liten, og hadde gjort noe galt, jeg husker ikke hva. Og da jeg skulle forsvare meg foran pappa så skrek jeg og sa "men jeg er bare et menneske jeg også, jeg har 2 ører, 2 øyne, 1 nese, 1 munn...sånn som alle andre!" 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Vet ikke om dette er så veldig rart egentlig. Det minte meg litt om meg da jeg engang ble helt overveldet av noe jeg tenkte på. Jeg var liten, og hadde gjort noe galt, jeg husker ikke hva. Og da jeg skulle forsvare meg foran pappa så skrek jeg og sa "men jeg er bare et menneske jeg også, jeg har 2 ører, 2 øyne, 1 nese, 1 munn...sånn som alle andre!" Jeg tror bare ikke at dette er normalt. Blir redd når det skjer fordi alt blir så uvirkelig. Jeg kan være i dette "moduset" i lang tid og gli ut og inn av det. 0 Siter
serenity777 Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Jeg tror bare ikke at dette er normalt. Blir redd når det skjer fordi alt blir så uvirkelig. Jeg kan være i dette "moduset" i lang tid og gli ut og inn av det. Høres ut som derealisasjon eller depersonisasjon. Det forekommer ved en rekke psykiske lidelser, fra angst, til psykose. 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Høres ut som derealisasjon eller depersonisasjon. Det forekommer ved en rekke psykiske lidelser, fra angst, til psykose. Hei. Ja, jeg har jo angst, i tillegg har jeg en depresjon som aldri gir seg samme hva jeg gjør. Har brukt de medisiner som går an og står på en bra dose fast. Dette tror jeg har ingen effekt og jeg skjønner ikke hvorfor jeg bruker dem. Syk er jeg åkke som. Når jeg i tillegg blir helt "snål" innimellom, blir jeg bare enda mere deprimert og mister motet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.