Gjest anonymjengte Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 hei. jeg er ei jente på 20 år. for 6 uker siden ble jeg dumpet av en gutt som jeg var forelsket i. vi var sammen i ca 3mnd, og en dag så satte han seg ned og sa at vi ikke kunne treffes mer fordi han så at jeg hadde følelser for han, men han har ikke det for meg så derfor kan han ikke treffe meg mer fordi han ikke vil såre meg og at det var aldri han intensjon at jeg skulle falle for ham osv. dette sa han ingenting om i forkant så nå føler jeg dte bare som om han bare brukte meg for sex. jeg har kun hatt sex med ne person før ham, og han var jeg sammen med i 3 år så han visste at jeg ikke tar så lett på sånne ting. nå er jeg litt bekymret fordi jeg ikke klarer å spise, eller sove selv om det nesten har gått 2måneder siden det skjedde. jeg spiser kun ett måltid om dagen og jeg legger meg klokken 3 hver natt.jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å komme meg videre. det hjelper hverken å snakke med venner eller familie om det.jeg treffer aldri venner lenger, jeg studerer men jeg har sluttet å dra på forelesninger fordi jeg ikke klarer å følge med så det ender opp med at jeg setter meg på toalettet og gråter.jeg tenker på det hele tiden. hva kan jeg gjøre for å endre denne atferden? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Hva er du mest lei deg for? At han ikke ville ha et fast forhold til deg eller fordi du føler du ble "brukt"? Jeg skjønner du føler deg såret over måten han behandla deg på, men dere var vel ikke kjærester? Dere hadde sex og han likte deg nok siden dere holdt på i noen mnd. Det er normalt å oppleve kjærlighetssorg i livet, og dette må man bare takle... hva nytter det å deppe? Føler du deg bedre når du synes synd på deg selv? Hvorfor ikke legge dette bak deg som en erfaring du har lært noe av? Hvorfor treffer du aldri venner mer? Tar man vare på vennene sine, så kan man beholde dem for alltid... det er ingen selvfølge med kjærester... Ta deg sammen, jente! Stå oppreist og gjør noe med livet ditt selv... det nytter iallefall ikke å deppe - da kommer du ingen vei! 0 Siter
huuff Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Hva er du mest lei deg for? At han ikke ville ha et fast forhold til deg eller fordi du føler du ble "brukt"? Jeg skjønner du føler deg såret over måten han behandla deg på, men dere var vel ikke kjærester? Dere hadde sex og han likte deg nok siden dere holdt på i noen mnd. Det er normalt å oppleve kjærlighetssorg i livet, og dette må man bare takle... hva nytter det å deppe? Føler du deg bedre når du synes synd på deg selv? Hvorfor ikke legge dette bak deg som en erfaring du har lært noe av? Hvorfor treffer du aldri venner mer? Tar man vare på vennene sine, så kan man beholde dem for alltid... det er ingen selvfølge med kjærester... Ta deg sammen, jente! Stå oppreist og gjør noe med livet ditt selv... det nytter iallefall ikke å deppe - da kommer du ingen vei! Er det studentrådgivning der du studerer? Kanskje det kan være et sted å lufte noen tanker? 0 Siter
Gjest anonymjengte Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Hva er du mest lei deg for? At han ikke ville ha et fast forhold til deg eller fordi du føler du ble "brukt"? Jeg skjønner du føler deg såret over måten han behandla deg på, men dere var vel ikke kjærester? Dere hadde sex og han likte deg nok siden dere holdt på i noen mnd. Det er normalt å oppleve kjærlighetssorg i livet, og dette må man bare takle... hva nytter det å deppe? Føler du deg bedre når du synes synd på deg selv? Hvorfor ikke legge dette bak deg som en erfaring du har lært noe av? Hvorfor treffer du aldri venner mer? Tar man vare på vennene sine, så kan man beholde dem for alltid... det er ingen selvfølge med kjærester... Ta deg sammen, jente! Stå oppreist og gjør noe med livet ditt selv... det nytter iallefall ikke å deppe - da kommer du ingen vei! høres akkurat ut som noe han ville sagt. 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Jeg skjønner ikke helt dette du skriver her: "vi var sammen i ca 3mnd, og en dag så satte han seg ned og sa at vi ikke kunne treffes mer fordi han så at jeg hadde følelser for han" Dere var sammen, altså kjærester? Eller hva mener du med sammen? Hadde sex? 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 høres akkurat ut som noe han ville sagt. Det høres ut som bruddet har ført deg inn i en negativ spiral som nå lammer deg. De fleste universiteter i Norge har psykisk helsetjeneste. Du kan ta kontakt med dem, pass på å opplys om alle vanskene du har nå. Alternativt kan du oppsøke fastlegen. For meg høres det ut som du fungerer såpass dårlig nå at du bør søke hjelp. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 høres akkurat ut som noe han ville sagt. Kanskje han er litt fornuftig? Jeg ser jeg var streng mot deg, og jeg skjønner godt du er lei deg... men samtidig tror jeg du graver deg med i selvmedlidenhet - og jeg tror neppe det hjelper deg å fortelle hvor synd det er på deg osv.... da vil du bare fortsette i samme negative tankespor... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.