Gjest Thomas92 Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Hei De siste månedene har jeg vært plaget med ufrivillige rykninger/bevegelser på hodet og andre kroppsdeler som armer og skuldre, men er mest på hodet. Når jeg tenker og snu hodet litt til siden er det ofte sånn at jeg snur det helt til siden helt ufrivillig. Til tider er det vanskelig å bevege hodet i en myk bevegelse uten at det rykker til. Er også veldig oppmerksom på lyder og ting som skjer rundt meg. Jeg ble mobbet ganske mye da jeg gikk på Vidergående, noe som gjorde at jeg mistet masse av selvtilliten jeg hadde. Har heller ikke hatt det så lett med familien. Jeg sitter ganske mye alene hjemme uten og ha noe særlig sosial kontakt med andre bortsatt fra da jeg er på jobb, noe som gjør meg veldig deprimert og lei. Jeg kan ikke gå på gaten der det er større folkemengder uten og føle at alle stirrer på meg og ha den følelsen av at jeg blir holdt igjen og føle at jeg går i en motbakke hele tiden når jeg er ute og går. Har også veldig problemer med og konsentrere meg når jeg holder på med noe. Min far har Epilepsi, så er ganske redd for og utvikle noe sånt. Jeg røyker omtrent en tipakning med sigaretter på to dager, som følge av at jeg er ofte nervøs. Håper og få vite hva som eventuelt feiler meg, og hva jeg skal gjøre med dette problemet. -Takk 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Dette kan jeg ikke hjelpe deg med på nett. Her må du gå til fastlegen for å få en utredning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.