Gjest tror medisinen gjør meg syk Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Når en pasient driver og forsker på å slutte med en medisin som han/hun tror depresjonen blir mye verre av. Er det da mulig å søke om penger til dette prosjektet? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Var det du som mente du hadde funnet opp en eller annen "forklaring" som ingen psykologer ennå hadde kommet på? 0 Siter
laban Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Forandringer for én eneste pasient er neppe forskning, uansett. Tror nok sånt må finansieres av den enkelte. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Det er alltid mulig å søke om penger, men du kommer ikke til å få noe. 0 Siter
Gjest tror medisinen gjør meg syk Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Det er alltid mulig å søke om penger, men du kommer ikke til å få noe. Fy :-) 0 Siter
Gjest tror medisinen gjør meg syk Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Forandringer for én eneste pasient er neppe forskning, uansett. Tror nok sånt må finansieres av den enkelte. Ja, må ihvertfall teste ut om det er pga medisinen uansett. Jeg er nesten sikker på resultatet. 0 Siter
Gjest tror medisinen gjør meg syk Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Var det du som mente du hadde funnet opp en eller annen "forklaring" som ingen psykologer ennå hadde kommet på? Jeg har mange forklaringer på forskjellige ting, men vet ikke om jeg har noen som ingen psykiater har kommet på nei? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har mange forklaringer på forskjellige ting, men vet ikke om jeg har noen som ingen psykiater har kommet på nei? Ok, da var det sikkert ikke deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.