Gå til innhold

ABB

Anbefalte innlegg

Skrevet

ABB har ingen psykisk lidelse. Det har flere psykriatere kommet fatt til.

Han er normal.

Men et eget sykehus til han - skal vi skattebetalere betale....

Gjest Matariki
Skrevet

''Han er normal.''

Ikke normalt å holde på slik som han, han er fullstendig gal på en stygg måte. Ond!

Skrevet

''Han er normal.''

Ikke normalt å holde på slik som han, han er fullstendig gal på en stygg måte. Ond!

Det er det som er hovedsaken i ABB-diskusjonen, synes jeg. Gal eller ond? Juss, psykiatri og moral blir en eneste røre; klart det er vanskelig; en sånn sak har vi ikke hatt siden andre verdenskrig.

Skrevet

Hallo????

Legger en normal ut på tur for å sprenge en gigantbygning og slakte ned en stor flokk med unskyldige ungdommer på sommerleir? Selv du er hundre ganger mer normal enn ABB. Dette var et idiotisk utsagn!

Gjest Matariki
Skrevet

Det er det som er hovedsaken i ABB-diskusjonen, synes jeg. Gal eller ond? Juss, psykiatri og moral blir en eneste røre; klart det er vanskelig; en sånn sak har vi ikke hatt siden andre verdenskrig.

Gal og ond og mer til kanskje...

Skrevet

Jeg skal slutte å tenke så mye på ABB saken. Det gjør meg bare sykere å tenke på de grusomme som hendte. Tror ikke jeg skal følge med på rettsaken heller. Den får gå sin gang. Han fortjener ikke så mye oppmerksomhet.

Skrevet

Det er en side som vekkes når jeg tenker på ABB. Jeg synes synd på han. Men en annen side sier at han ikke fortjener at noen synes synd på han. Han må straffes. Men jeg er empatisk av natur, og begynne lett å tenke at alle fortjener å ha det bra. Men det bør jeg ikke mene. Jeg vil liksom at alle skal være lykkelige på planeten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...