Gjest hvorfor er jeg gul Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Jeg går på Lamictal, Lithionit og Zyprexa. Nå er det snakk om endring av medisin igjen - denne gangen Lithionit. "De" vil ha meg innlagt når denne endringen skal gjøres. Sikkert for at jeg kan bli dårligere. Jeg ønsker endring, men ikke innleggelse. Mye fordi jeg ikke føler Lithioniten noen gang har fungert, så da kan den da ikke gjøre meg superdårlig heller.. Er det mulig å seponere denne medisinen på "forsvarlig måte" uten å måtte legges inn? Jeg kan jo bare ha hyppigere timer hos legen, i tillegg til de faste avtalene jeg har noen ganger i uka - det må da kunne være observasjon nok.(det er jo ikke kveldstid da, men likevel) og jeg har mulighet til å kontakte en av disse utenom treffpunktene og.. Er det håp for å få endring uten innleggelse? Diagnose: Bipolar Lidelse 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Nicket ditt er "hvorfor er jeg gul". Mener du at du er gul i huden og øynene? 0 Siter
Gjest hvorfor er jeg gul Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Nicket ditt er "hvorfor er jeg gul". Mener du at du er gul i huden og øynene? Neida - var bare et nick :-) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Neida - var bare et nick :-) Gosh, ja ble litt engstelig en stund, tenkte hepatitt. Godt at det ikke er det da! 0 Siter
Gjest hvorfor er jeg gul Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Gosh, ja ble litt engstelig en stund, tenkte hepatitt. Godt at det ikke er det da! Jeg tenkte ikke så langt da jeg skreiv det..veldig missvisende - beklager det.. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Jeg tenkte ikke så langt da jeg skreiv det..veldig missvisende - beklager det.. Nei, du behøver da ikke beklage 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.