Gjest igjen håper jeg på svar:o) Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Jeg begynte for et par mnd siden med lamictal for unipolar depresjon, og jammen med tror jeg den virker:o) Da lurer jeg på hvor stor sannsynlighet det er for at jeg egentlig er bipolar. Jeg er tippet førti år og har ikke hatt hypoman periode, samt at jeg ikke er spesielt trøtt og sover mye, dog slapp, under depresjonen. Jeg har gått to uker på 200 mg og venter på hva testen sier angående å gå lenger opp. Er det slik at virkningen kan ytterligere forsterkes disse første månedene. slik du har nevnt at det kan ta tre mnd før all effekt er der på Ad? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Det er umulig å angi noen sannsynlighet for at du er bipolar kun ut fra dette. Slektsbelastning, alder ved første depresjon og anntall depresjoner frem til i dag kan si noe. Ja, det er håp om ytterligere effekt. Særlig om serumkonsentrasjonsmålingen viser at du ennå ikke har optimal dose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.