Gå til innhold

Maritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har følt meg i leger tid - grusomt maritt hver natt...

Våkner i svette...kan jeg gjøre noe med dette ?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Trappe ned på overforbruket av rusmiddel?

Skrevet

Bruker ikker mer rusmidler en andre. I kveld tok jeg en 6-pack.

Gjest no six-pack
Skrevet

Jeg har ikke tatt noen six-pack.

Skrevet

''Bruker ikker mer rusmidler en andre. I kveld tok jeg en 6-pack.''

Jo, du gjør nok det. Og i går og i forgårs?

Skrevet

NHD - kan du slette meg fra forumet - jeg gidder ikker mer...ok ?

Skrevet

NHD - kan du slette meg fra forumet - jeg gidder ikker mer...ok ?

Det er fritt frem for å slutte med skriving her.

Skrevet

Ha det kaldere på soverommet om natta, slukk alt lys, ikke spis tunge måltider på kveldstid, ikke drikk kaffe, alkohol eller andre rusmidler. Ikke se actionfilmer eller andre svært grafiske bilder før du legger deg, les i en god bok.

Sørg for å være varm på beina.

Ha en radio eller et elektrisk apparat stående og dure stille for seg selv i en krok. Lyden gjør ofte at man føler seg trygg og blir søvning.

Gjest no six-pack
Skrevet

Ha det kaldere på soverommet om natta, slukk alt lys, ikke spis tunge måltider på kveldstid, ikke drikk kaffe, alkohol eller andre rusmidler. Ikke se actionfilmer eller andre svært grafiske bilder før du legger deg, les i en god bok.

Sørg for å være varm på beina.

Ha en radio eller et elektrisk apparat stående og dure stille for seg selv i en krok. Lyden gjør ofte at man føler seg trygg og blir søvning.

Kjempefine råd!

Skrevet

Slett meg fra forumet - OK ?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''I kveld tok jeg en 6-pack''

Da hadde jeg vært stupfull. Hvis dette bare er litt for deg, sier det en hel masse om ditt forbruk.

Skrevet

Det er ikke slik att en sletter en fra forummet Olav, det må du evnt gjøre selv, ved å slutte å poste.

Skrevet

Dakkkar ... slett deg selv da!

Gjest flere synspunker
Skrevet

NHD mente ikke noe vondt - men han skjønte problemet til tross for at dette er en side hvor man ikke ser folk.

Seks øl er faktisk ganske mye.

Håper det blir bedre senere - pleier jo det :-).

Og ar du fortsetter å være her inne - tror det er bra for deg.

Klem

Skrevet

''Kan jeg gjøre noe med dette'' Klart du kan. Gidder du prøve?

Skrevet

Jeg har fulgt deg i lenge tid og sett at du sliter.At du har mareritt,gjør ikke saken noe bedre,men at du ofte skylder på andre gjør ikke saken bedre.

Du kan ikke drikke eller bruke stoff og samtidig bruke medisiner,i allefall når du går på cellegift!

Det er trist at du har kreft.

Det er trist at du sliter tungt med psykiske plager.

Det er trist om du har ett alkoholproblem,men du er da ikke den eneste som har det slik i dette landet?

Du virker som en voksen mann.Har du tenkt å bli noe eldre må du ta tak i livet ditt,og forsøke å slutte med alkohol og ev. piller.

Tror nok legene vet best når du selv sier at du drikker og tar medisiner.Hør på de.NHD er en klok mann.

Slett heller deg selv enn å skylde på ekspertene.Du har jo aldri vært dum.

Du er litt som meg,du tar plass.Ikke alle er enige med dine meninger,men alle har rett til å være her om de tåler å få ærlige svar!

Jeg er feit,53 og ensom.Har 3 selvmordsforsøk bak meg.Har hatt ett helvete i jula med mye ensomhet,men jeg er jo her enda,jeg lever jo.

Andre tåler ikke å ha mye gjeld og regninger,de tar livet sitt.

Heldigvis er jeg såpass "gal" at jeg klarer meg fint i mine maniske perioder,slik som nå.Det er bare depresjonen som forsøker å ta livet mitt! Har også en del angst i perioder.

Bit tenna sammen,ikke ta deg nær av at NHD er 100% ærlig,og hør på oss dolere,vi er en broket forsamling av galninger og somatikere med utrolig mye erfaring! BRUK OSS!

Ett ekte mannfolk tåler kritikk,uten å skulle avvise hele DOL!

Du klarer å bruke både pc og skrive ned dine tanker,så du er ikke "tapt bak en vogn".

God Bedring!

Bipolar58 og HHP

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har fulgt deg i lenge tid og sett at du sliter.At du har mareritt,gjør ikke saken noe bedre,men at du ofte skylder på andre gjør ikke saken bedre.

Du kan ikke drikke eller bruke stoff og samtidig bruke medisiner,i allefall når du går på cellegift!

Det er trist at du har kreft.

Det er trist at du sliter tungt med psykiske plager.

Det er trist om du har ett alkoholproblem,men du er da ikke den eneste som har det slik i dette landet?

Du virker som en voksen mann.Har du tenkt å bli noe eldre må du ta tak i livet ditt,og forsøke å slutte med alkohol og ev. piller.

Tror nok legene vet best når du selv sier at du drikker og tar medisiner.Hør på de.NHD er en klok mann.

Slett heller deg selv enn å skylde på ekspertene.Du har jo aldri vært dum.

Du er litt som meg,du tar plass.Ikke alle er enige med dine meninger,men alle har rett til å være her om de tåler å få ærlige svar!

Jeg er feit,53 og ensom.Har 3 selvmordsforsøk bak meg.Har hatt ett helvete i jula med mye ensomhet,men jeg er jo her enda,jeg lever jo.

Andre tåler ikke å ha mye gjeld og regninger,de tar livet sitt.

Heldigvis er jeg såpass "gal" at jeg klarer meg fint i mine maniske perioder,slik som nå.Det er bare depresjonen som forsøker å ta livet mitt! Har også en del angst i perioder.

Bit tenna sammen,ikke ta deg nær av at NHD er 100% ærlig,og hør på oss dolere,vi er en broket forsamling av galninger og somatikere med utrolig mye erfaring! BRUK OSS!

Ett ekte mannfolk tåler kritikk,uten å skulle avvise hele DOL!

Du klarer å bruke både pc og skrive ned dine tanker,så du er ikke "tapt bak en vogn".

God Bedring!

Bipolar58 og HHP

Fint innlegg, HHP58 :).

Skrevet

Måtte nedverge meg til i si - har du brøvd cellegift ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...