Gå til innhold

Maritt

Anbefalte innlegg

Gjest fruitcake
Skrevet

Jeg har fulgt deg i lenge tid og sett at du sliter.At du har mareritt,gjør ikke saken noe bedre,men at du ofte skylder på andre gjør ikke saken bedre.

Du kan ikke drikke eller bruke stoff og samtidig bruke medisiner,i allefall når du går på cellegift!

Det er trist at du har kreft.

Det er trist at du sliter tungt med psykiske plager.

Det er trist om du har ett alkoholproblem,men du er da ikke den eneste som har det slik i dette landet?

Du virker som en voksen mann.Har du tenkt å bli noe eldre må du ta tak i livet ditt,og forsøke å slutte med alkohol og ev. piller.

Tror nok legene vet best når du selv sier at du drikker og tar medisiner.Hør på de.NHD er en klok mann.

Slett heller deg selv enn å skylde på ekspertene.Du har jo aldri vært dum.

Du er litt som meg,du tar plass.Ikke alle er enige med dine meninger,men alle har rett til å være her om de tåler å få ærlige svar!

Jeg er feit,53 og ensom.Har 3 selvmordsforsøk bak meg.Har hatt ett helvete i jula med mye ensomhet,men jeg er jo her enda,jeg lever jo.

Andre tåler ikke å ha mye gjeld og regninger,de tar livet sitt.

Heldigvis er jeg såpass "gal" at jeg klarer meg fint i mine maniske perioder,slik som nå.Det er bare depresjonen som forsøker å ta livet mitt! Har også en del angst i perioder.

Bit tenna sammen,ikke ta deg nær av at NHD er 100% ærlig,og hør på oss dolere,vi er en broket forsamling av galninger og somatikere med utrolig mye erfaring! BRUK OSS!

Ett ekte mannfolk tåler kritikk,uten å skulle avvise hele DOL!

Du klarer å bruke både pc og skrive ned dine tanker,så du er ikke "tapt bak en vogn".

God Bedring!

Bipolar58 og HHP

Enig med Elextra her. Dette var et fornuftig og godt formulert innlegg, HHP58! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Elextra her. Dette var et fornuftig og godt formulert innlegg, HHP58! :)

Takk.Selv om jeg har optil flere psykiske plager,og både ensomhet og mindreverdighetskomplekser,helt pga overvekt,så fungerer min hjerne 100%.Spiller noe sjakk og leser 1-2 bøker per mnd.(maks 5-600 sider)

Det irriterer meg til stadighet at folk slurver både med språket og trafikkregler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...