Gå til innhold

Manisk periode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går tok jeg ut 500 kr og visste at jeg måtte være forsiktig, siden det er 3 uker til neste trygd.Jeg hadde 100 i lommeboke og forsto at 600 kr ikke rekker langt.Men jeg har 10 liter på tanken og jeg kjører lite.

Stor var derfor overraskelsen når jeg oppdager at det ligger over 250 kr i mitt pengeskrin.Ved nærmere opptelling har jeg 898,50,-

Kjøleskapet er fullt.Fryseren er halvfull og jeg blir glad.

Siden jeg var en tur på Lillestrøm på Torsdag og i Oslo i går,var jeg sliten og la meg på sofaen fra kl 18-19.

Jeg spiste 2 cheeseburgere og drakk litt cola.Jeg ble trøtt og så at kl var ca 21.30.

La meg kl 24,fullstendig utkjørt. Våkner så kl 3.30 og forsøker å lese litt.Sovner ca 3.40 og våkner kl 6.30.Etter å ha tømt "vannet",lurer jeg på hva jeg nå skal gjøre og tar en avgjørelse om at jeg skal sitte oppe 1-2 timer.Nå nærmer kl seg sakte 7 og jeg begynner å lure på om jeg har gått inn i den maniske perioden.

Jeg kan jo ikke være deppa når jeg har internett,tv,mat for en uke og nesten 900 kr kontant! Det kan se ut som jeg klarer meg fint på 2000 kr i mat.Handler jo ofte i Sverige,så da går det jo bra.Jeg lever på burgere,pizza,pasta,lapskaus og gryte-retter.Siden jeg kjøpte en del bacon sist jeg var i EU,skal jeg ta egg,bacon og litt falukorv til middag 2-3 ganger.En boks tomatbønner koster meg maks 7 kr så jeg skal nok kjøpe inn 2 av de også.Kan erstatte falukorven med bønner.Jeg skal jo ikke bli stappmett heller.Det er en uvane å sove 2 ganger på dagtid hver bidige dag!

Jeg merker at jeg drikker mye melk,og har hatt god helse alle mine 53 år.Er det en sammenheng?

Jeg glemmer ofte å ta vitaminer,men mener at mitt intak av fiskegrateng 2-4 gr per mnd og litt grønnsaker burde dekke det meste.Om ikke så har jeg jo noen vitaminpiller fra før. Siden jeg har kastet mine råtne omega 3 piller,skal jeg kjøpe tran med O3.

Mine venner mener jeg hopper og spretter mellom mange ulike tema og skjelden klarer å holde tråden om bare ett tema.

Er jeg MANISK nå? Jeg lurer jo litt når jeg ikke klarer å sove 6 timer sammenhengende! Men med 90 minutter på dagtid er det vel nok? Det er få som jobber som får 7,5 timer søvn!

Skrevet

Spis mer frukt og grønt og gå en tur hver dag. Prøv å ikke tenke/gruble så mye. Ingen tar vel skade av at ditt søvnmønster ikke er A4?

Skrevet

du hopper veldig mye i tema, men det virker som du er slik hele tiden, i alle innlegg jeg har sett fra deg..

men ditt kosthold er veldig bekymringsfullt.. ikke at mitt er så my bedre..men vi burde kutt ned på cola og drikke mer vann..og spise myyye mer frukt og grønt og mindre kjøtt..mer fisk og hvitt kjøtt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...