Gå til innhold

Schizoid PF? NHD.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etter å ha studert listen til Helsedirektoratet sett at min såkaldte emosjonelle Ustabile personlighetsforstyrrelse nå er helt fei.

Jeg har heller ikke Dystymi eller PTSD.

Da har jeg 2 valg.

Tror du jeg har en Bipolar type sykdom eller en Scizoid PF?

Behandles i såfall begge med zoloft 100 mg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vurdert PU?

Hva er det? Finner ingen lidelse som kan forkortes P.U. Kun Psykisk Utvikligshemmet.Det er jeg altså ikke.

Min IQ er på ca 110-127.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Umulig å si her på DOL hvilken diagnose du har uten å vite noe om deg. Det er det en psykolog/psykiater som må finne ut av etter noen samtaler med deg.

Når det gjelder personlighetsforstyrrelser er det ikke medisiner som hjelper mot selve personligheten, det er noe du må gå i samtaler for å klare å endre på. Men om du i tillegg har angst og depresjon så kan det behandles med medisiner.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har ingen forutsetning for å si noe om din diagnose ut fra de opplysninger du gir her.

Gjest ut fra det lille jeg har lest
Skrevet

Synes EUPF stemmer godt på deg jeg da.

Skrevet

Jeg har ingen forutsetning for å si noe om din diagnose ut fra de opplysninger du gir her.

Hva om jeg forteller deg at jeg også har andre nick:

bipolar58

og diverse andre.

Skrevet

Hva om jeg forteller deg at jeg også har andre nick:

bipolar58

og diverse andre.

som om han ikke vet akkurat det, liksom... :-p

Gjest i mild grad, kanskje?
Skrevet

Hva er det? Finner ingen lidelse som kan forkortes P.U. Kun Psykisk Utvikligshemmet.Det er jeg altså ikke.

Min IQ er på ca 110-127.

Ok. Beklager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...