Olav Femte Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Ser at Webmaster ennå ikke har slettet profilen min. Er det vanskelig eller ? 0 Siter
Gjest tofuv Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Det finnes et eget webmasterforum. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Hva fanken er det med deg? Kan du ikke bare la være å skrive mer så er du ferdig med dette? Det er endel du har tungt for. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Jeg synes Lillemus ga deg et godt råd: ''Gå inn på Min side og trykk på endre passord (om det er der man endrer passord, jeg er sannelig ikke sikker), skriv så noe uten å se på tastaturet, om du må skrive det en gang til så kopier det du skrev første gangen og lim det inn. Bare en masse bokstaver og tall slik at du ikke har sjangs til å huske det. Vips - brukeren din er sperret siden du ikke husker passordet'' 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.