Olav Femte Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Ble slettet ja...ble NHD litt redd eller forbanna? PS: husk å slette dette også da... 0 Siter
mrxx Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Redd?? hvem klarer du å skremme her inne? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Skrevet 28. januar 2012 Redd?? hvem klarer du å skremme her inne? Når jeg har ingen ting å tape (cellegift) - kan jeg vel gjøre det jeg vil...ikke sant mrxx ? 0 Siter
frosken Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Når jeg har ingen ting å tape (cellegift) - kan jeg vel gjøre det jeg vil...ikke sant mrxx ? ''Når jeg har ingen ting å tape (cellegift) - kan jeg vel gjøre det jeg vil...'' Fra tid til annen trekker du frem dette med cellegift, men på direkte spørsmål tidligere har du sagt du ikke har kreft, at du får cellegift for annen sykdom. Hvorfor driver du da og trekker frem dette med cellegiften hver gang du vil at folk skal synes synd på deg? Hvis du fortsatt ikke har kreft, så synes jeg du forsøker å manipulere folk gjennom å stadig nevne "cellegift". Hva er det som får deg til å røre på forum slik du har gjort de to siste dagene? Omfanget av skrivefeil gjør det nærliggende å tro at du er rusa. 0 Siter
serenity777 Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 ''Når jeg har ingen ting å tape (cellegift) - kan jeg vel gjøre det jeg vil...'' Fra tid til annen trekker du frem dette med cellegift, men på direkte spørsmål tidligere har du sagt du ikke har kreft, at du får cellegift for annen sykdom. Hvorfor driver du da og trekker frem dette med cellegiften hver gang du vil at folk skal synes synd på deg? Hvis du fortsatt ikke har kreft, så synes jeg du forsøker å manipulere folk gjennom å stadig nevne "cellegift". Hva er det som får deg til å røre på forum slik du har gjort de to siste dagene? Omfanget av skrivefeil gjør det nærliggende å tro at du er rusa. Tar ikke du cellegift for nyresvikt? Det er ille nok det. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Når jeg har ingen ting å tape (cellegift) - kan jeg vel gjøre det jeg vil...ikke sant mrxx ? Tja, innenfor visse grenser og uten at det går utover andre så synes jeg du kan gjøre det. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Skrevet 28. januar 2012 Tar ikke du cellegift for nyresvikt? Det er ille nok det. Jeg har en komplisert sykdom - mer vel jeg ikke si. Dødlig? Kanskje... 0 Siter
frosken Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har en komplisert sykdom - mer vel jeg ikke si. Dødlig? Kanskje... ''Jeg har en komplisert sykdom - mer vel jeg ikke si. Dødlig? Kanskje... '' Men, såvidt meg bekjent, lite sannsynlig. Det betyr dog ikke at sykdommen ikke er alvorlig eller medfører vesentlige plager. Jeg har forståelse for at du synes ditt liv er vanskelig og at du sliter med både fysisk og psykisk sykdom, men synes allikevel du skal holde deg for god til å gi folk inntrykk av at du har kreft. 0 Siter
Gjest gladfordetja Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har en komplisert sykdom - mer vel jeg ikke si. Dødlig? Kanskje... Var det du som hadde en vrien tarmsykdom som du blant annet tar Imurel mot? Velkommen i klubben, du er ikke aleine om det. (Jeg er da heldigvis ferdig med hele sulamitten etter at jeg for en del år siden fjernet hele årsaken til problemene.) 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Når jeg har ingen ting å tape (cellegift) - kan jeg vel gjøre det jeg vil...ikke sant mrxx ? ''kan jeg vel gjøre det jeg vil..'' Burde alle gjøre så sant det ikke skader andre, hva er vi redd for? Det er nå vi lever, vi burde leve som vi vil, ikke som alle andre forventer. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Skrevet 28. januar 2012 ''Jeg har en komplisert sykdom - mer vel jeg ikke si. Dødlig? Kanskje... '' Men, såvidt meg bekjent, lite sannsynlig. Det betyr dog ikke at sykdommen ikke er alvorlig eller medfører vesentlige plager. Jeg har forståelse for at du synes ditt liv er vanskelig og at du sliter med både fysisk og psykisk sykdom, men synes allikevel du skal holde deg for god til å gi folk inntrykk av at du har kreft. 2 av mine bekjente døde av sykdommen for 2 år siden.. 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 2 av mine bekjente døde av sykdommen for 2 år siden.. Hva gir deg rett til å oppføre deg slik du gjør? At du har en alvorlig sykdom, se deg rundt, det er flerfoldige andre som også har det, det gir ikke et menneske fripass til å røre rundt slik man vil. Du drar frem "cellegift"-kortet når du vil at noen skal synes synd på deg, når du ønsker å komme med en forklaring, -det kortet er oppbrukt for lenge siden. Dersom du ønsker å bli slettet som du skriver hundre innlegg om i blandt kan du følge rådet Lillemus ga deg. Du trenger ikke å spre din edder og galle og meningsløse innlegg over et forum som er forbeholdt psykiatri. Har du noe vettugt å komme med, be my guest, om ikke kan du utmerket gjerne la vær å skrive her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.