Gå til innhold

Jada

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er "Min side" ? for å slette min profil...?

Gjest fra bergen
Skrevet

Nå har du allerede blitt forklart et snes ganger at det ikke er mulig å slette profilen.

Skrevet

Lillemus sitt forslag om å lukke øynene og lage nytt passord av typen )#(¤//¤=¤?¤``#(&&&%&%%¤/)#=# og nitti er glimrende.

Da husker du det ikke og profilen er i prinsippet låst.

Det er bare det, at jeg tror di helsikes masekråke ikke greier å gå to dager uten å lage deg en ny bruker! Så slutt å gnelle. Logg av! Gå deg en tur!

*fres*

Skrevet

Lillemus sitt forslag om å lukke øynene og lage nytt passord av typen )#(¤//¤=¤?¤``#(&&&%&%%¤/)#=# og nitti er glimrende.

Da husker du det ikke og profilen er i prinsippet låst.

Det er bare det, at jeg tror di helsikes masekråke ikke greier å gå to dager uten å lage deg en ny bruker! Så slutt å gnelle. Logg av! Gå deg en tur!

*fres*

EnolaGay - Du liker vel atomberbomber du vel ? Husk Hydrogenbomber er mye kraftigere.

Gjest ambrose
Skrevet

"MIN SIDE" finner du til venstre for og ca midt på på denne siden.

1. Klikk på "MIN SIDE"

2. Klikk på "brukerprofil"

3. Klikk på "endre passord"

4. Endre passordet i blinde, slik Lillemus og EnolaGay har foreslått for deg.

Du kan jo gjøre et forsøk?

Skrevet

"MIN SIDE" finner du til venstre for og ca midt på på denne siden.

1. Klikk på "MIN SIDE"

2. Klikk på "brukerprofil"

3. Klikk på "endre passord"

4. Endre passordet i blinde, slik Lillemus og EnolaGay har foreslått for deg.

Du kan jo gjøre et forsøk?

Takk

Skrevet

EnolaGay - Du liker vel atomberbomber du vel ? Husk Hydrogenbomber er mye kraftigere.

De kalles Thermonuclear bomb. Noe for deg ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...