Gjest Elise97 Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Hei! Jeg er en jente på 15 år. Jeg er helt frisk i øyet, men jeg kan gjøre ting med det. Jeg kan når jeg vil, gjøre alt rundt meg uskarpt. Jeg lurte på hvorfor jeg kan det. Er det normalt? Hva er det som gjør at jeg kan gjøre det? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Du mener at du på en måte kan presse pupillene sammen og dermed se uskarpt? Nesten som du tvinger deg selv til å skjele? I så fall er det nok helt normalt - med mindre jeg er like unormal som deg 0 Siter
Gjest Elise97 Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Du mener at du på en måte kan presse pupillene sammen og dermed se uskarpt? Nesten som du tvinger deg selv til å skjele? I så fall er det nok helt normalt - med mindre jeg er like unormal som deg Nei, jeg tar ikke på øynene. Jeg gjør det når jeg på en måte vill. Vanskelig å forklare, men jeg tar ikke på de 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Nei, jeg tar ikke på øynene. Jeg gjør det når jeg på en måte vill. Vanskelig å forklare, men jeg tar ikke på de Tror ikke togli mente at du tar på øynene for å simulere sjeling, det er mer en muskulær jobb. Jeg kan også gjøre det samme, ikke noe farlig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Nei, jeg tar ikke på øynene. Jeg gjør det når jeg på en måte vill. Vanskelig å forklare, men jeg tar ikke på de Det gjør ikke jeg heller... jeg bare fokuserer/strammer blikket og det blir uklart. Kanskje det er dette du mener? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.