Psykojenta Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Finnes der et godt alternativ til Lithionit i behandling av Bipolar Lidelse? 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Seroquel og lamictal blir vel mye brukt? Ellers brukes også orfiril, men denne er dårligere på depresjoner og best på mani. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Skrevet 29. januar 2012 Lamictal :-) Går på Lamictal. Den skal jo gå for å være stemningsstabilisator fra dep til "normal", Lithioniten motsatt (men her kan jeg ta veldig feil - bare sånn jeg har opplevd det(uten at Lamictal har hatt veldig god effekt da) 0 Siter
Psykojenta Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Skrevet 29. januar 2012 Seroquel og lamictal blir vel mye brukt? Ellers brukes også orfiril, men denne er dårligere på depresjoner og best på mani. Lamictal står jeg på, Seroquel har jeg prøvd, men slutta uten effekt. Orifiril fikk meg i søla og enda mer til.. Jeg ser jeg burde skrivd mer detaljert i hovedinnlegget.. 0 Siter
miakami Skrevet 30. januar 2012 Skrevet 30. januar 2012 Går på Lamictal. Den skal jo gå for å være stemningsstabilisator fra dep til "normal", Lithioniten motsatt (men her kan jeg ta veldig feil - bare sånn jeg har opplevd det(uten at Lamictal har hatt veldig god effekt da) litium virker både mot depresjon og mani. ikke bare mani. (hos de den virker på da) 0 Siter
Psykojenta Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Skrevet 30. januar 2012 litium virker både mot depresjon og mani. ikke bare mani. (hos de den virker på da) ok - da lurer jeg på hvor dårlig jeg egentlig er uten medisin.. Ja, det er det jeg har hørt og, men ikke sett noe særlig til.. Jaja, tusen takk for svar ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.