Gjest bippeline Skrevet 30. januar 2012 Skrevet 30. januar 2012 Hei. Jeg har nå sluttet med orfiril og føler meg mye mindre deprimert. Ser også at flere her inne skriver om det samme. Det virker som om jeg ble stemningsstabilisert på et område langt nedenfor det normale. Hypomaniene forsvant som dugg for solen da. Lurer på om orfiril egentlig er indisert mot BP II? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. januar 2012 Skrevet 30. januar 2012 Det er verken første eller andrevalg. Men om noen ikke tåler de mer egnede medisinene... 0 Siter
Gjest bippeline Skrevet 31. januar 2012 Skrevet 31. januar 2012 Det er verken første eller andrevalg. Men om noen ikke tåler de mer egnede medisinene... Hei. Hadde du orket å stå på en medisin som gjorde deg så trett og slapp at du måtte sove nesten hele tiden? Da foretrekker faktisk jeg å stå uten stemningsstabiliserende. Lamictal, litium og seroquel er utelukket pga bivirkninger. Jeg bruker trilafon og håper den kan være til litt hjelp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.