Gå til innhold

Du også? På kanten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger når jeg er veldig sliten og nesten ikke har spist føler jeg at de suicudale tankene har lett for å overta.

Det som er så flott er at etter 1 time på sofsen og litt mat og kaffe før kl 18,så blir det så mye lysere tilværelsen.

Dette har jeg så mye erfaring med at jeg tilogmed har sovet fra kl 23-24 og lagt meg i 3-5 tida.

Det er vel den aller største fordelen med å være uføretrygdet?

Skrevet

Jeg bor på landet 1 time fra Oslo og jeg blir sliten etter 5-6 timer hjemmefra.Drar ca i 12 tiden og er hjemme til 17-18 tiden.Spiser litt og passer på å ta opp dfagsrevyen,jeg rekker ofte ikke å legge meg før i 18-19 tida og forsøker derfor å bare sove til 20 vanligvis.

Er jeg helt utslitt kan jeg også sove fra kl 00-00.30.Da hender det at jeg sitter oppe til 5 eller 6.

Heller ikke noe problem for en som har fri altid.Rimi stenger jo aldri før kl 22 uanset.(Ikke søndag)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det som er fint ved å bli litt voksen er at man lærer seg selv å kjenne og finner løsninger på ting og tang.

Hvis du hadde jobbet så hadde ting vært helt anderledes og du hadde funnet en annen løsning på suicidal tankene dine enn å sove. sørge for å spise nok f.eks.

Så nei, jeg synes ikke du kan vinkle det dithen at dette er en fint at du er uføretrygdet og at det er positivt i denne sammenheng.

Heller omvendt spør du meg.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg bor på landet 1 time fra Oslo og jeg blir sliten etter 5-6 timer hjemmefra.Drar ca i 12 tiden og er hjemme til 17-18 tiden.Spiser litt og passer på å ta opp dfagsrevyen,jeg rekker ofte ikke å legge meg før i 18-19 tida og forsøker derfor å bare sove til 20 vanligvis.

Er jeg helt utslitt kan jeg også sove fra kl 00-00.30.Da hender det at jeg sitter oppe til 5 eller 6.

Heller ikke noe problem for en som har fri altid.Rimi stenger jo aldri før kl 22 uanset.(Ikke søndag)

Du prøver å finne gode grunner for å være ufør?

Skrevet

Du prøver å finne gode grunner for å være ufør?

Kan jo hende at personen bak nicket her trenger å være hjemme. leste nå innlegget som litt humoristisk jeg. Mulig det er jeg om er kokko..

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Kan jo hende at personen bak nicket her trenger å være hjemme. leste nå innlegget som litt humoristisk jeg. Mulig det er jeg om er kokko..

Jeg visste at jeg burde lagt til et smiletegn på svaret mitt. Det var ikke negativt ment :)

Skrevet

Ikke humoristisk,bare ett tips til de meget deprimerte.

Selv om livet ser meget mørkt ut i dag,kan det være bedre i morgen.

Humør har veldig mye med søvn,mat og medisiner å gjøre.

Er ikke alle 3 på stell,kan det gå dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...