Gå til innhold

NHD, bråslutt med Cipralex

Anbefalte innlegg

Gjest klokken
Skrevet

Jeg har hatt det tøft økonomisk etter jul, å selv medisinene har jeg måttet spare på. Cipralex 20 mg har jeg i en periode tatt annenhver dag, og da jeg ble tom for et par uker siden bestemte jeg meg for å slutte. Jeg har brukt Cipralex i 4 år mot depresjon. Jeg prøvde å seponere Cipralex for et par år siden, da på fornuftig vis med nedtrapping, men ble både kvalm å fikk lynende støt gjennom hodet så jeg valgte å fortsette med medisinen.

Nå lurer jeg på om det kan gå bra denne gangen? Både rent psykisk og fysisk. Føler meg frisk å har ikke merket noe ubehag. Hvor lenge etter bråseponering kan man merke ubehag? Og når kan man være sikker på å ikke få noe? Sist gikk det bare noen dager.

Å ja, jeg VET at man ikke skal seponere brått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...