ethodeforan Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Lurer på om det bare er meg som sitter igjen med følelsen at det er vanskeligere med en psykisk lidelse å få til et stabilt og trygt forhold. Hva tenker dere ? Hva er vanskelig og hva er lettere? Tenker at jeg nok har brent meg et par ganger og har en del dårlige minner og erfaringer... Men gir ikke opp av den grunn. Mulig jeg går "etter" feil menn. Vet at det er en del ting som går igjen. At jeg setter meg selv til side og glemmer å tenke på hva jeg faktisk trenger,vil og føler.. Samtidig som det er en vanskelig balanse fordi man har et visst tankemønster når man er deprimert osv. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Hei! i følge nhd har jeg en psykisk lidelse. I følge min psykiater har jeg det ikke Jeg får til det forhold like bra som andre, men sikkert andre utfordringer. Jeg liker være mer for meg selv osv... Tror det kommer an på type vansker. Hvilke menn går du etter da? Du bør kanskje tenke på hvilket museum du foretrekker også finne en mann som liker det samme som deg. Min mann liker akkurat de samme museene som meg, bortsett fra sportssendingene så har vi ganske så like interesser. Men han er flinkere enn meg til å sette ord på ting. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Hei! i følge nhd har jeg en psykisk lidelse. I følge min psykiater har jeg det ikke Jeg får til det forhold like bra som andre, men sikkert andre utfordringer. Jeg liker være mer for meg selv osv... Tror det kommer an på type vansker. Hvilke menn går du etter da? Du bør kanskje tenke på hvilket museum du foretrekker også finne en mann som liker det samme som deg. Min mann liker akkurat de samme museene som meg, bortsett fra sportssendingene så har vi ganske så like interesser. Men han er flinkere enn meg til å sette ord på ting. ''Du bør kanskje tenke på hvilket museum du foretrekker også finne en mann som liker det samme som deg. Min mann liker akkurat de samme museene som meg, bortsett fra sportssendingene så har vi ganske så like interesser'' He he he, det skal jeg tenke på i mitt neste liv ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 ''Du bør kanskje tenke på hvilket museum du foretrekker også finne en mann som liker det samme som deg. Min mann liker akkurat de samme museene som meg, bortsett fra sportssendingene så har vi ganske så like interesser'' He he he, det skal jeg tenke på i mitt neste liv ;-) Jeg og. Mannen min og jeg deler absolutt ikke museumsinteresse. Da vi var i Paris i sommer, gikk vi alle fem inn på Pompidou-museet. jentene og pappaen forsvant ut igjen etter maks en halvtime, mens jeg og guttungen motvillig måtte gå ut til dem etter ca to timer... ;-) Men vi har felles interesser altså - men da på andre plan enn kulturelle ting. Han vil heller ikke være med meg på konserter - men det vil sønnen - heldigvis :-) Så på lørdag skal vi høre Leif Ove Andsnes! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 ''Du bør kanskje tenke på hvilket museum du foretrekker også finne en mann som liker det samme som deg. Min mann liker akkurat de samme museene som meg, bortsett fra sportssendingene så har vi ganske så like interesser'' He he he, det skal jeg tenke på i mitt neste liv ;-) Hei! Ja det er lurt, men er du gift så er du jo bundet, men hvilke museer liker din mann da? Min mann liker akkurat de samme museene som meg og han liker de så godt at vi har årskort på dem. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Jeg og. Mannen min og jeg deler absolutt ikke museumsinteresse. Da vi var i Paris i sommer, gikk vi alle fem inn på Pompidou-museet. jentene og pappaen forsvant ut igjen etter maks en halvtime, mens jeg og guttungen motvillig måtte gå ut til dem etter ca to timer... ;-) Men vi har felles interesser altså - men da på andre plan enn kulturelle ting. Han vil heller ikke være med meg på konserter - men det vil sønnen - heldigvis :-) Så på lørdag skal vi høre Leif Ove Andsnes! Jeg liker å gå på museum , bare det ikke er krigsmuseum, teknisk museum og sånt, men jeg tenkte her at hvilket museum en mann skulle interessere seg for er kanskje ikke det første jeg vil sett etter i en potensiell kjæreste:) Hvis han hadde samme interesser som meg, er det ikke sikkert jeg ville falt for han. Det er heller tvilsomt faktisk ;-) 0 Siter
ethodeforan Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Skrevet 1. februar 2012 Hei! i følge nhd har jeg en psykisk lidelse. I følge min psykiater har jeg det ikke Jeg får til det forhold like bra som andre, men sikkert andre utfordringer. Jeg liker være mer for meg selv osv... Tror det kommer an på type vansker. Hvilke menn går du etter da? Du bør kanskje tenke på hvilket museum du foretrekker også finne en mann som liker det samme som deg. Min mann liker akkurat de samme museene som meg, bortsett fra sportssendingene så har vi ganske så like interesser. Men han er flinkere enn meg til å sette ord på ting. Hvilke menn ja... Menn som jeg kanskje ser gjennom et slags slørete blikk.. Naiv.. Han bør se bra ut.. Som du sier vi har ikke så mye til felles, hvilket jeg ser i ettertid.. I begynnelsen så tror jeg at vi har en del til felles. Siste mannen jeg hadde et "forhold"- så jobbet han mye.. Følte meg satt til side, og prøvde å godta det så godt jeg kunne. Hvilket jeg følte at jeg fikk til. Men det var ganger jeg tenkte at jeg ikke orket å "vente".. Jeg har vel en tendens til å tillegge andre intensjoner som ikke er der. Noen ganger blir jeg gal og forbanna på meg selv. Vet at det ikke er slik. Og vet at det handler om min egen selvfølelse og hvordan jeg kommuniserer det til personen jeg er involvert med. Har et behov for bekreftelse og aksept for den jeg er. Trenger mye varme og kjærlighet. Snakke om fine dype ting. Prøver så godt jeg kan å ikke bruke den jeg treffer som en kanal for mine egne problemer, det har jeg psykologen til. Og tålmodighet er en annen ting. Vet at man trenger tid på å komme i den modusen der man kan dele personlige ting og meninger. Trenger nok ekstra god tid på akkurat det. Fordi jeg synes det er vanskelig å ta plass, jeg blir mer et objekt enn et subjekt. Tar ikke alltid mine egne følelser på alvor som signaler på at dette ikke er rett for meg. Og igjen så passer jeg meg for å falle i fallegruvene, uhensiktsmessige tankemønstre og handle utifra det. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Jeg og. Mannen min og jeg deler absolutt ikke museumsinteresse. Da vi var i Paris i sommer, gikk vi alle fem inn på Pompidou-museet. jentene og pappaen forsvant ut igjen etter maks en halvtime, mens jeg og guttungen motvillig måtte gå ut til dem etter ca to timer... ;-) Men vi har felles interesser altså - men da på andre plan enn kulturelle ting. Han vil heller ikke være med meg på konserter - men det vil sønnen - heldigvis :-) Så på lørdag skal vi høre Leif Ove Andsnes! Hei! OI Leif Ove Andsnes da er du så heldig, hvor er det? Har cd`er med han jeg da. Mine museer er teknisk museum, historisk museum, geologisk museum, naturhistorisk museum og botanisk museum, samt av og til Folkemuseum, jeg har årskort på dem. Reptilparken har jeg bare vært på en gang, men jeg burde sikkert kjøpt årskort for nå skal jeg dit igjen. Jeg liker også å gå på festningen og i kvadraturen, men det gjør jeg ikke så ofte for det er jo så mye dårlig ver. Jeg liker også kontiki museet og fram, men der er jeg bare en gang pr år. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Jeg liker å gå på museum , bare det ikke er krigsmuseum, teknisk museum og sånt, men jeg tenkte her at hvilket museum en mann skulle interessere seg for er kanskje ikke det første jeg vil sett etter i en potensiell kjæreste:) Hvis han hadde samme interesser som meg, er det ikke sikkert jeg ville falt for han. Det er heller tvilsomt faktisk ;-) Mannen min elsker krigsmuseum - og jeg var med på et par i sommer, og det var helt greit, selv om jeg ikke er like fascinert og interessert som ham. Teknisk museum tror jeg vi ville vært like interessert i begge to - så det må vvi få med oss på neste familietur til Oslo 0 Siter
ethodeforan Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Skrevet 1. februar 2012 Hei! Ja det er lurt, men er du gift så er du jo bundet, men hvilke museer liker din mann da? Min mann liker akkurat de samme museene som meg og han liker de så godt at vi har årskort på dem. Gallerier og utstillinger er tingen min... 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Hvilke menn ja... Menn som jeg kanskje ser gjennom et slags slørete blikk.. Naiv.. Han bør se bra ut.. Som du sier vi har ikke så mye til felles, hvilket jeg ser i ettertid.. I begynnelsen så tror jeg at vi har en del til felles. Siste mannen jeg hadde et "forhold"- så jobbet han mye.. Følte meg satt til side, og prøvde å godta det så godt jeg kunne. Hvilket jeg følte at jeg fikk til. Men det var ganger jeg tenkte at jeg ikke orket å "vente".. Jeg har vel en tendens til å tillegge andre intensjoner som ikke er der. Noen ganger blir jeg gal og forbanna på meg selv. Vet at det ikke er slik. Og vet at det handler om min egen selvfølelse og hvordan jeg kommuniserer det til personen jeg er involvert med. Har et behov for bekreftelse og aksept for den jeg er. Trenger mye varme og kjærlighet. Snakke om fine dype ting. Prøver så godt jeg kan å ikke bruke den jeg treffer som en kanal for mine egne problemer, det har jeg psykologen til. Og tålmodighet er en annen ting. Vet at man trenger tid på å komme i den modusen der man kan dele personlige ting og meninger. Trenger nok ekstra god tid på akkurat det. Fordi jeg synes det er vanskelig å ta plass, jeg blir mer et objekt enn et subjekt. Tar ikke alltid mine egne følelser på alvor som signaler på at dette ikke er rett for meg. Og igjen så passer jeg meg for å falle i fallegruvene, uhensiktsmessige tankemønstre og handle utifra det. Hei! men dette " I begynnelsen så tror jeg at vi har en del til felles." hvorfor tror du dette først? Får du ikke fort vite om han er interessert i naturvitenskapelige fag? Alle menn/gutter jeg har truffet har vært interessert i ulike naturvitenskapelige emner, en var en religiøs fanatiker men vi kranglet og ikke noen slik jeg kunne giftet meg med. Nei jeg liker menn som går på mine museer og som liker biblioteket. Min mann liker alt dette, men samtidig er han sosial og utadvendt og da kan jeg bare stå bak han og smile for han tar seg av alt det sosiale i hovedtrekk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Hei! OI Leif Ove Andsnes da er du så heldig, hvor er det? Har cd`er med han jeg da. Mine museer er teknisk museum, historisk museum, geologisk museum, naturhistorisk museum og botanisk museum, samt av og til Folkemuseum, jeg har årskort på dem. Reptilparken har jeg bare vært på en gang, men jeg burde sikkert kjøpt årskort for nå skal jeg dit igjen. Jeg liker også å gå på festningen og i kvadraturen, men det gjør jeg ikke så ofte for det er jo så mye dårlig ver. Jeg liker også kontiki museet og fram, men der er jeg bare en gang pr år. 'Leif Ove Andsnes da er du så heldig, hvor er det?'' I Kristiansand: http://www.kilden.com/126/teater Vi har fått helt nytt kulturhus, og dette blir min første konsertopplevelse der! Gleder meg veldig :-) ''Mine museer er teknisk museum, historisk museum, geologisk museum, naturhistorisk museum og botanisk museum, samt av og til Folkemuseum, jeg har årskort på dem.'' Alle disse museene hadde både jeg og mannen min likt. Da du skrev museer i stad, tenkte jeg på kunstmuseer - der er jeg litt interessert, men ikke mannen min i det hele tatt. ''Reptilparken har jeg bare vært på en gang, men jeg burde sikkert kjøpt årskort for nå skal jeg dit igjen.'' Der burde jeg sikkert ta med ungene - men vi er veldig sjelden i Oslo - tror de bare har vært der to ganger. ''Jeg liker også kontiki museet og fram, men der er jeg bare en gang pr år.'' Der var jeg med mamma da jeg var 10-12 år - husker det godt :-) Helt sikkert også noe for i alle fall eldstemann! Nå fikk jeg jammen lyst på en Oslotur med mann og barn til våren!!!! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Gallerier og utstillinger er tingen min... Hei! Ja kunst finner jeg ofte ikke så interessant, men hvis jeg er på omvisning liker jeg det for da får jeg forklaringer på det komplett uforståelige. Jeg liker imidlertid noen ting veldig godt, som den norske opera. 0 Siter
ethodeforan Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Skrevet 1. februar 2012 Hei! men dette " I begynnelsen så tror jeg at vi har en del til felles." hvorfor tror du dette først? Får du ikke fort vite om han er interessert i naturvitenskapelige fag? Alle menn/gutter jeg har truffet har vært interessert i ulike naturvitenskapelige emner, en var en religiøs fanatiker men vi kranglet og ikke noen slik jeg kunne giftet meg med. Nei jeg liker menn som går på mine museer og som liker biblioteket. Min mann liker alt dette, men samtidig er han sosial og utadvendt og da kan jeg bare stå bak han og smile for han tar seg av alt det sosiale i hovedtrekk. Er nok noen ganger litt blendet av hva jeg tror han egentlig "er"- ser noe positivt i denne personen... Men at vi etterhvert finner ut at det ikke er så mye til felles som holder i lengden..Og jeg tror noen ganger at jeg mer "vil" at det skal bli noe... Er glad i musikk,kunst utstillinger, naturvitenskap som du nevner,psykologi (selvutvikling), kriminalserier og gode filmer. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 'Leif Ove Andsnes da er du så heldig, hvor er det?'' I Kristiansand: http://www.kilden.com/126/teater Vi har fått helt nytt kulturhus, og dette blir min første konsertopplevelse der! Gleder meg veldig :-) ''Mine museer er teknisk museum, historisk museum, geologisk museum, naturhistorisk museum og botanisk museum, samt av og til Folkemuseum, jeg har årskort på dem.'' Alle disse museene hadde både jeg og mannen min likt. Da du skrev museer i stad, tenkte jeg på kunstmuseer - der er jeg litt interessert, men ikke mannen min i det hele tatt. ''Reptilparken har jeg bare vært på en gang, men jeg burde sikkert kjøpt årskort for nå skal jeg dit igjen.'' Der burde jeg sikkert ta med ungene - men vi er veldig sjelden i Oslo - tror de bare har vært der to ganger. ''Jeg liker også kontiki museet og fram, men der er jeg bare en gang pr år.'' Der var jeg med mamma da jeg var 10-12 år - husker det godt :-) Helt sikkert også noe for i alle fall eldstemann! Nå fikk jeg jammen lyst på en Oslotur med mann og barn til våren!!!! Hei! ja her er det mange fine museer kunst museer er jeg sjelden på, må da ha saker og ting forklart. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Jeg liker å gå på museum , bare det ikke er krigsmuseum, teknisk museum og sånt, men jeg tenkte her at hvilket museum en mann skulle interessere seg for er kanskje ikke det første jeg vil sett etter i en potensiell kjæreste:) Hvis han hadde samme interesser som meg, er det ikke sikkert jeg ville falt for han. Det er heller tvilsomt faktisk ;-) Hei! jeg liker forsvarsmuseet også jeg da. Jo museer er forutsetningen min for å like en mann. Det første jeg gjorde med min mann var å gå på museum, da på historisk museum, jeg tror det gjorde meg mer forelsket. Jeg har bilde av meg selv, der og jeg ser ikke meg selv ut i øynene. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Mannen min elsker krigsmuseum - og jeg var med på et par i sommer, og det var helt greit, selv om jeg ikke er like fascinert og interessert som ham. Teknisk museum tror jeg vi ville vært like interessert i begge to - så det må vvi få med oss på neste familietur til Oslo Hei! ja de har mye nytt og spennende der nå 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Hei! jeg liker forsvarsmuseet også jeg da. Jo museer er forutsetningen min for å like en mann. Det første jeg gjorde med min mann var å gå på museum, da på historisk museum, jeg tror det gjorde meg mer forelsket. Jeg har bilde av meg selv, der og jeg ser ikke meg selv ut i øynene. ''Det første jeg gjorde med min mann var å gå på museum, da på historisk museum, jeg tror det gjorde meg mer forelsket.'' Kan skjønne det:). Jeg husker godt da vi var på vår første biltur nedover europa. Det var i påsken. Vi traff hverandre i januar, så vi hadde ikke kjent hverandre så lenge, men husker at jeg synes han var som en historiebok, at dette var veldig spennede og ikke gjorde han noe mindre interesant. 0 Siter
laban Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Mannen min elsker krigsmuseum - og jeg var med på et par i sommer, og det var helt greit, selv om jeg ikke er like fascinert og interessert som ham. Teknisk museum tror jeg vi ville vært like interessert i begge to - så det må vvi få med oss på neste familietur til Oslo Da gir du meg et hint, OK? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Hei! OI Leif Ove Andsnes da er du så heldig, hvor er det? Har cd`er med han jeg da. Mine museer er teknisk museum, historisk museum, geologisk museum, naturhistorisk museum og botanisk museum, samt av og til Folkemuseum, jeg har årskort på dem. Reptilparken har jeg bare vært på en gang, men jeg burde sikkert kjøpt årskort for nå skal jeg dit igjen. Jeg liker også å gå på festningen og i kvadraturen, men det gjør jeg ikke så ofte for det er jo så mye dårlig ver. Jeg liker også kontiki museet og fram, men der er jeg bare en gang pr år. ''teknisk museum, historisk museum, geologisk museum, naturhistorisk museum og botanisk museum, samt av og til Folkemuseum'' Ja til alt bortsett fra teknisk museum:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.