Gondor Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Jeg var hos psykologen min i dag. I det jeg satte meg ned i stolen merket jeg at jeg hadde gråten helt i halsen. Jeg prøver så hardt å forandre meg, og så blir jeg sliten. Det prater oppe i hodet noe helt intenst og alt eksploderer. Psykiateren min foreslo at jeg skulle øke på en medisin. Psykologen min syntes også jeg burde det. Så nå øker jeg. Men jeg gir ikke opp mitt arbeid. Psykologen sa at jeg må regne med at det går litt opp og ned. Jeg er et menneske, ikke en maskin. Det er vel viktig at man er fornøyd med seg selv når en har gjort et godt stykke arbeid? Psykologen pirket virkelig bort i følelsene mine. Jeg begraver de inne i meg i et forsøk på å forsere forbedringen. Ikke så smart kanskje? I kveld skal jeg bare ta det med ro. Ta treningsrunden min, dusje og lese. I morgen blir det å sette i gang med jobbsøk. Det går forresten bra. Jeg søker og føler jeg har oversikt. Jeg skal la følelsene mine komme til overflaten. Ikke være så himla redd for dem. 0 Siter
Gondor Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Skrevet 1. februar 2012 Syns du er flink jeg. Tusen takk. Jeg gjør virkelig så godt jeg kan. Blir bare så inderlig sliten. Akkurat nå har jeg lyst til å krølle meg sammen, men jeg skal ut på min treningsrunde. Jeg gjør det selvfølgelig frivillig. Ingen tvinger meg. Tenker det er viktig å være i god fysisk form. Nå skifter jeg til treningstøy, så får jeg kose meg litt her etterpå. 0 Siter
ethodeforan Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Tusen takk. Jeg gjør virkelig så godt jeg kan. Blir bare så inderlig sliten. Akkurat nå har jeg lyst til å krølle meg sammen, men jeg skal ut på min treningsrunde. Jeg gjør det selvfølgelig frivillig. Ingen tvinger meg. Tenker det er viktig å være i god fysisk form. Nå skifter jeg til treningstøy, så får jeg kose meg litt her etterpå. Synes også at å føle på hvordan man har det, følelsene sine, er noe av det vanskeligste som finnes. Føles ut som dem skal komme fysisk ut av kroppen på meg.. Men høres ut som du gjør en kjempe jobb. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Tusen takk. Jeg gjør virkelig så godt jeg kan. Blir bare så inderlig sliten. Akkurat nå har jeg lyst til å krølle meg sammen, men jeg skal ut på min treningsrunde. Jeg gjør det selvfølgelig frivillig. Ingen tvinger meg. Tenker det er viktig å være i god fysisk form. Nå skifter jeg til treningstøy, så får jeg kose meg litt her etterpå. Syns det er bra gjort av deg å gjøre ting, selv om du er sliten. Har kustuss på deg selv du og står på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.