husmor 84 Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Hei! Min mann har i over 8 år, med et lite opphold på 1 1/2 år, brukt medikamenter for å bedre kroppens utseende. Han sa selv før han begynnte med dette at han hadde en form for megareksi. Nå føler han mer tilhørighet ved trening og det som følger med, enn hos meg og hans sønn på 3 år. Han trener 2 ganger daglig 6 dager ukentlig, men bruker også mye tid sammen med oss. (jobber på sjøen). Er det noe jeg kan gjøre for å få ham på andre tanker? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Vel. Der har du forklaringa di på hvorfor han plutselig fikk for seg skillsmisse og alt det andre i den andre tråden din. Anabole stereoider er livsfarlig å leke med. Det påvirker psyken i stor grad og er på det jevne farlig å innta. Spesiellt over tid. Han har i så fall ikke bare megareksi men seriøse problemer. http://www.steroider.net/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=28 Jeg tror ikke du kan gjøre noe som helst nei. Om han ikke selv innser at han er ute på dypt vann, så fortsetter han til han møter veggen på en eller annen måte. Han er dessuten i fare for å miste jobben dersom dette blir oppdaget. 0 Siter
husmor 84 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Skrevet 1. februar 2012 Vel. Der har du forklaringa di på hvorfor han plutselig fikk for seg skillsmisse og alt det andre i den andre tråden din. Anabole stereoider er livsfarlig å leke med. Det påvirker psyken i stor grad og er på det jevne farlig å innta. Spesiellt over tid. Han har i så fall ikke bare megareksi men seriøse problemer. http://www.steroider.net/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=28 Jeg tror ikke du kan gjøre noe som helst nei. Om han ikke selv innser at han er ute på dypt vann, så fortsetter han til han møter veggen på en eller annen måte. Han er dessuten i fare for å miste jobben dersom dette blir oppdaget. Det er mye i det du skriver der.. Den nettsiden er virkelig å annbefale! 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Hvis han boler, så er det kun èn ting som teller: Han må umiddelbart slutte! Og vil han ikke det, må du være så snill å pakke sakene dine og reise fra han fort som fy! Bolere er rett og slett skumle, man vet ikke når det tipper over for dem, og du som er han nærmest er den som ligger dårligst an. Utrolig mange drap begås av folk på anabole steroider, for ikke å si svært mange voldsepisoder. 0 Siter
husmor 84 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Skrevet 1. februar 2012 Hvis han boler, så er det kun èn ting som teller: Han må umiddelbart slutte! Og vil han ikke det, må du være så snill å pakke sakene dine og reise fra han fort som fy! Bolere er rett og slett skumle, man vet ikke når det tipper over for dem, og du som er han nærmest er den som ligger dårligst an. Utrolig mange drap begås av folk på anabole steroider, for ikke å si svært mange voldsepisoder. Han er veldig rolig og nyter ikke alkohol. Men en vet vel aldri.. Jeg kommer ikke til å gå, men kanskje jeg ikke skal jobbe så hadt for at han går.. Takk 0 Siter
husmor 84 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Skrevet 1. februar 2012 Han er veldig rolig og nyter ikke alkohol. Men en vet vel aldri.. Jeg kommer ikke til å gå, men kanskje jeg ikke skal jobbe så hadt for at han går.. Takk ikke går 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.