Gjest Fortvilt jakkeløs Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 I dag rev jeg i stykker jakken min i ren frustrasjon. Jeg var hos en gynekolog i desember som oppdaget svulster i magen min og henviste meg til lapraskopi. I dag var det forundersøkelse for lapraskopi og legen sa jeg var for fet (er fet) og for gammel (har ikke engang fylt 50) til å bli operert. Legen sa svulstene var godartede, men valgte likevel å ta en blodrpøve for å se etter kreftceller. Jeg føler meg ikke beroliget av det. Hvem av legene bør jeg høre på? Han som sa han ikke visste om svulstene var gode eller onde og at de burde fjernes, eller han i dag som sa de var godartede og at han ikke ville oprere meg? Hva ville dere gjort? Kan legge til at jeg har lagt på meg av medisiner og går ikke ned et gram selv på streng diett via grete rode kurs (ett års prøving og flere tusen kroner der). 0 Siter
Gjest bedrag Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Du kan jo vente på svaret av prøvene som ble tatt? Og IKKE ta sorgene på forskudd 0 Siter
Gjest Fortvilt jakkeløs Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Min bror fikk beskjed om at han hadde nyresten, og slo seg til ro med det. Han ble 49 år gammel. Døde av kreft halvannet år etter nyrestendiagnosen. Min mor fikk beskjed om at hun var for ung til å ha kreft... Hun var 32. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Jeg ville bedt om en second opinion hos en annen lege. Sykehistorien til familien tatt i betraktning så er det ikke tvil om at du bør sjekkes grundig. 0 Siter
Gjest lofus Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Jeg hadde bedt om å bli henvist til en spesialist og få hans mening. 0 Siter
husmor 84 Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Uff for en fortvilet situasjon.. Det er jo best å vente å se resultatet før du bestemmer deg. Nå kjenner ikke jeg hele din helsesituasjon, men generellt er det mulig for de fleste som virkelig ønsker det å miste vekt. Medisinene har gjort deg overvektig, men er ikke sikkert de trenger å holde deg overvektig. Kanskje grethe roede ikke er noe for deg. Erneringsterapeut er effektivt! Jeg gikk opp 10 kg grunnet sykdom, så fikk jeg ny sykdom og nye 10 kg. Jeg kan ikke trene og legen min sa det var fysiologisk umulig for meg å gå ned i vekt nå. Måtte bare "slappe av". Men 10kg lettere er jeg på 4mnd (lavkarbo innspirert grethe roede,ingen kursing, lest på nettet). Og jeg spiste ganske sunt før også. Prøv erneringsfysiolog, så får du fokus på det du kan gjøre noe med i første omgang, prøvesvarene er jo utenfor din kontroll. Lykke til! og beste ønsker for fremtiden! 0 Siter
husmor 84 Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Min bror fikk beskjed om at han hadde nyresten, og slo seg til ro med det. Han ble 49 år gammel. Døde av kreft halvannet år etter nyrestendiagnosen. Min mor fikk beskjed om at hun var for ung til å ha kreft... Hun var 32. For en familiehistorie! Vet legen din dette? Det pleier spille inn. Her må du bare stå på!! 0 Siter
Gjest Fortvilt jakkeløs Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Og for to dager siden husket jeg at min mann (skilt nå) prøvde å true meg til å ha sex med bikkja. Jeg nektet og fikk bank og en voldtekt og.... han holdt fast hånden min over kjønnet til hunden. Jeg holdt på å klikke. Så i går var jeg sengeliggende og bare gråt og legen i dag var hardhendt og det er første gang under en gU jeg får skjedekrampe og skriker i smerte. Dette er ikke min dag. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Avvent svar på de innsendte prøver. La deretter den første gynekologen ta stilling til videre tiltak. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Gynokologen har jo ikke greie på kreft da, han sendte deg jo bare videre til spesialistene. 0 Siter
Gjest fortvilt jakkeløs Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Avvent svar på de innsendte prøver. La deretter den første gynekologen ta stilling til videre tiltak. Jeg konaktet den første gynekologen i dag og han ble svært sint på den behandlingen jeg hadde fått i går + sa at det var uhørt at jeg ble avspist med "Kom tilbake om et år" når det faktisk er helt _nødvendig_ med operasjon. Han ga meg ny time allerede neste uke for å sjekke om svulstene har vokst siden sist + sende henvisning til et annet sykehus. Den første legen jeg var hos og som jeg skal til neste uke har jobbet som overlege på gynekologisk avdeling på et stort sykehus i mange år. Jeg tror han vet hva han prater om. Angrer på jakka... Men jeg var så fortvilt 0 Siter
miakami Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Og for to dager siden husket jeg at min mann (skilt nå) prøvde å true meg til å ha sex med bikkja. Jeg nektet og fikk bank og en voldtekt og.... han holdt fast hånden min over kjønnet til hunden. Jeg holdt på å klikke. Så i går var jeg sengeliggende og bare gråt og legen i dag var hardhendt og det er første gang under en gU jeg får skjedekrampe og skriker i smerte. Dette er ikke min dag. uff... sender en virtuell klem... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.