Gjest liten løve Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har den siste tiden av en eller annen grunn opplved fysiske reaksjoner når ting har toppet seg psykisk eller stressnivået har gått i taket. Jeg fikk et tonisk klonisk epileptisk anfall før jul. Den siste tiden har det blitt sånn at når jeg blir veldig dårlig psykisk så kaster jeg opp, må springe på badet som om jeg har omgangssyke... I tillegg er øynene knusk tørre hele tiden og må ha på kunstig tåregele... Har plagdes i mange år og aldri opplevd sånne ting før. Er heller _aldri_ fysisk syk. Ingen skikkelig influemsa på 18 år, omgangssyke en 3-4 ganger i løpet av samme tidsrom og kun forkjølet ved bruk av aircondition i syden (skjer alltid)... Noen som opplever lignende.. Merkelige greier... 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Kropp og sjel henger sammen, mye mer enn vi tror. Dersom du opplever dette mer enn "ofte" ville jeg dratt til legen og tatt en god sjekk for å utelukke at du mangler noe. Strever man psykisk er ikke immunforsvaret på topp og man er lettere mottagelig for fysisk sykdom, grunnen kan være så enkel. Dersom alt ser bra ut hos legen ville jeg sett på hva jeg kan gjøre med livet mitt for å roe ned, skaffe meg pauser og ta vare på kroppen min. Se også på hva slags mat du bør spise som styrker kroppens forsvar og hva mer du kan gjøre for å bli mer motstandsdyktig (feks fys.aktivitet). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.