Gå til innhold

Jeg håper du får jobb.

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hei!

Ja da er vi i samme båt :) (selv om det er en komisk ting å si)

Ja for jeg også har en psykiater som ikke gir meg opp, og i dag ble jeg så glad pga av det i går at jeg kjøpte en liten ting jeg skal sende til henne.

Bare noe symbolsk denne gang for er så glad for å ha en så snill psykiater som til og med skal sende meg bilde av seg.

Tror du nhd ville gjort sånt mot sone pasienter?

Jeg aner ikke om Nhd hadde gjort det. Hvis det er slikt som er vanlig "prosedyre" å gjøre ved din lidelse så hadde han sikkert gjort det.

Skrevet

Jeg aner ikke om Nhd hadde gjort det. Hvis det er slikt som er vanlig "prosedyre" å gjøre ved din lidelse så hadde han sikkert gjort det.

Hei!

Ja mulig det.

men jeg tror ikke han kan så mye om autisme, mest om vanlige psykiske lidelser.

Problemet med det, er at det feks kan komme noen til han med "mine symptomer" og ende opp med en psykoselidelse, for det leste jeg en gang i dr Gildbergs bok at han hadde møtt en del mennesker med diagnoser innen psykoseområdet og de hadde faktisk bare asperger syndrom.

Spørsmålene de fikk, oppfattet de konkret og bokstavelig, og spørsmål som hører du stemmer, svarte de selvsagt ja på, det ville jeg selv gjort, men da tenkte ikke behandlerne på at man oppfattet spørsmålet konkret.

Håper du skjønner :)

Skrevet

Hei!

det er en grunn til at det er viktig at man sprer kunnskap om asperger syndrom, for man SER ikke annerledes ut, det er et skjult handikap. Man kan høre det, i noen tilfeller spesiell stemme, det har jeg også, men ikke som robot/vidar teisen, mer som askepot ( i vertfall har noen sagt det til meg en gang) jeg tok den stemmen da jeg var 16 år, jeg hørte et menneske som hadde den.

Min egen stemme ble borte.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hei!

Ja mulig det.

men jeg tror ikke han kan så mye om autisme, mest om vanlige psykiske lidelser.

Problemet med det, er at det feks kan komme noen til han med "mine symptomer" og ende opp med en psykoselidelse, for det leste jeg en gang i dr Gildbergs bok at han hadde møtt en del mennesker med diagnoser innen psykoseområdet og de hadde faktisk bare asperger syndrom.

Spørsmålene de fikk, oppfattet de konkret og bokstavelig, og spørsmål som hører du stemmer, svarte de selvsagt ja på, det ville jeg selv gjort, men da tenkte ikke behandlerne på at man oppfattet spørsmålet konkret.

Håper du skjønner :)

Jeg skjønner hva du mener. Og det er jo veldig dumt hvis folk får feil diagnose.

Jeg aner ikke hvor ofte folk blir feildiagnostisert i psykiatrien.

Jeg skjønner hva du mener, men håper og tror det skal litt mer til en å svare feil på ett spørsmål eller to for å bli diagnostisert feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...