Flossy Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har hatt diabetes 1 i 2,5 år (er 44) og sliter med å holde meg vekk fra bl.a sjokolade. Har i svært mange år tydd til sjokolade el. når ting enten går meg mot eller hvis jeg har smerter. Har vært plaget mye med smerter siste 15 år, men ser en lysning nå Skjønner at jeg må få endret dette mønstret og lurer på om hypnose kan være noe? Noen med erfaring? God eller dårlig? Alle innspill tas i mot med takk! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Jeg tenker som så at om det ikke virker, så gjør det i alle fall ingen skade å prøve. 0 Siter
Tonette Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Enig med jubalong, det skader ikke å prøve. Du kan lese litt om hypnose her: http://www.medicor.no/sider/start.htm 0 Siter
Flossy Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Skrevet 3. februar 2012 Jeg får lese litt om det i helgen og så bestemme meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.