Gjest HHP58 Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Tenkte at dette var bare noe barn var? Hva med ADHD? Hva skjer om en som ikke har det tar Ritalin? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Selvfølgelig kan voksne også være sjenerte. Men voksne er vel flinkere til å håndtere sjenanse og evt. skjule den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Selvfølgelig, jeg kan være genert selv, er lite flink med småprat og sånt, spesielt med folk jeg ikke kjenner og heller ikke får noen umiddelbar kjemi med. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Helt enig med deg. Jeg holdt på å få fnatt hver gang det ble sagt at jeg var sjenert. Jeg var da oppe i tredveårene. Sjenert er noe barn er. Selv trodde jeg at jeg hadde sosial angst, eller kanskje eupf. Det viste seg isteden å være Asperger, og ADHD. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 2. februar 2012 Skrevet 2. februar 2012 Selvfølgelig kan voksne også være sjenerte. Men voksne er vel flinkere til å håndtere sjenanse og evt. skjule den. Fint ,da har jeg noe å jobbe med før jeg begynner å sjekke opp damer på 40+. Kan man ta ett kurs for å bli selvsikker? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Hei! Jeg tror voksne kan være generte. Jeg kan virke forsiktig/stille og det kan forveksles med genert, helt til noen snakker med meg, da får de ofte en overraskelse, for jeg er stille og ettertenksom dette kan feiltolkes som genert, men det er bare til man har kommet inn på noe spennende. Men jeg vet mennesker som er generte, en dame er det fordi hun har blitt mobbet hele livet og føler seg mindreverdig, den følelsen sitter i henne enda, selv om hun er anestesilege, og det syns jeg er rart for hun er jo kommet lenger enn de fleste karrieremessig. Hun fortalte meg dette en gang da det var et foreldreseminar om mobbing. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Fint ,da har jeg noe å jobbe med før jeg begynner å sjekke opp damer på 40+. Kan man ta ett kurs for å bli selvsikker? jeg synes du høres veldig selvsikker ut, jeg;) 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 jeg synes du høres veldig selvsikker ut, jeg;) På nettet kan alle være selvsikre og juge.Kankje jeg er en gutt på 23,høy mørk og kjekk? Det er når tan treffer damer under 40 at blodet begynner å boble hvis de ser bra ut og bedre.De flestre norske kvinner er ganske pene,og vi har mange utrolig vakre,TV2 og TVN har noen værdamer som er fine,og også NRK har fått noen veldig bra damer de siste 5 åra.Hun lille mørke er både voksen og meget søt. Jeg har fått ett sår på sjelen som har med intimitet og kvinner å gjøre.Jeg kan lett bli venner med de og snakke med de,men det går helt i stå for meg om jeg skulle finne ut at en var singel og likte meg,da hadde nervene kommet. 20 års ensomhet begynner å gnage på sjelen,og jeg merker at jeg både trives og mistrives alene.Hverdagene går veldig fort,mens helgen og helligdager går veldig seint.Tiden går med å lese,se på tv og surfe på nettet. Når man føler seg gammel,stygg og feit,har man jo lite å gjøre på "kjøttmarkedet" .Når man i tilleg har mistet alle tenner oppe pga sykdom,er det vel gamlehjem og gåstol neste? Men 20 år er lenge å vente.(Er 53) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 På nettet kan alle være selvsikre og juge.Kankje jeg er en gutt på 23,høy mørk og kjekk? Det er når tan treffer damer under 40 at blodet begynner å boble hvis de ser bra ut og bedre.De flestre norske kvinner er ganske pene,og vi har mange utrolig vakre,TV2 og TVN har noen værdamer som er fine,og også NRK har fått noen veldig bra damer de siste 5 åra.Hun lille mørke er både voksen og meget søt. Jeg har fått ett sår på sjelen som har med intimitet og kvinner å gjøre.Jeg kan lett bli venner med de og snakke med de,men det går helt i stå for meg om jeg skulle finne ut at en var singel og likte meg,da hadde nervene kommet. 20 års ensomhet begynner å gnage på sjelen,og jeg merker at jeg både trives og mistrives alene.Hverdagene går veldig fort,mens helgen og helligdager går veldig seint.Tiden går med å lese,se på tv og surfe på nettet. Når man føler seg gammel,stygg og feit,har man jo lite å gjøre på "kjøttmarkedet" .Når man i tilleg har mistet alle tenner oppe pga sykdom,er det vel gamlehjem og gåstol neste? Men 20 år er lenge å vente.(Er 53) ''Det er når tan treffer damer under 40 at blodet begynner å boble hvis de ser bra ut og bedre.De flestre norske kvinner er ganske pene,og vi har mange utrolig vakre,TV2 og TVN har noen værdamer som er fine,og også NRK har fått noen veldig bra damer de siste 5 åra.Hun lille mørke er både voksen og meget søt.'' Du burde kanskje forsøke å legge vekt på noe annet enn det ytre, om du er ute etter en livspartner og ikke en "dekorasjon". Tror nok sjansene for å lykkes er atskillig bedre om du kikker etter et litt bredere spekter damer enn de som ser ut som værdamer på TV2. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 På nettet kan alle være selvsikre og juge.Kankje jeg er en gutt på 23,høy mørk og kjekk? Det er når tan treffer damer under 40 at blodet begynner å boble hvis de ser bra ut og bedre.De flestre norske kvinner er ganske pene,og vi har mange utrolig vakre,TV2 og TVN har noen værdamer som er fine,og også NRK har fått noen veldig bra damer de siste 5 åra.Hun lille mørke er både voksen og meget søt. Jeg har fått ett sår på sjelen som har med intimitet og kvinner å gjøre.Jeg kan lett bli venner med de og snakke med de,men det går helt i stå for meg om jeg skulle finne ut at en var singel og likte meg,da hadde nervene kommet. 20 års ensomhet begynner å gnage på sjelen,og jeg merker at jeg både trives og mistrives alene.Hverdagene går veldig fort,mens helgen og helligdager går veldig seint.Tiden går med å lese,se på tv og surfe på nettet. Når man føler seg gammel,stygg og feit,har man jo lite å gjøre på "kjøttmarkedet" .Når man i tilleg har mistet alle tenner oppe pga sykdom,er det vel gamlehjem og gåstol neste? Men 20 år er lenge å vente.(Er 53) Jeg synes som Elextra at du bør senke ambisjonsnivået ditt litt og heller se deg om etter ei på samme nivå som deg selv og så synes jeg det er på tide at du prioriterer tennene dine istedenfor alle bilene. Det er tydelig at dette med tennene er noe som plager deg og dette kan du få gjort noe med. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 På nettet kan alle være selvsikre og juge.Kankje jeg er en gutt på 23,høy mørk og kjekk? Det er når tan treffer damer under 40 at blodet begynner å boble hvis de ser bra ut og bedre.De flestre norske kvinner er ganske pene,og vi har mange utrolig vakre,TV2 og TVN har noen værdamer som er fine,og også NRK har fått noen veldig bra damer de siste 5 åra.Hun lille mørke er både voksen og meget søt. Jeg har fått ett sår på sjelen som har med intimitet og kvinner å gjøre.Jeg kan lett bli venner med de og snakke med de,men det går helt i stå for meg om jeg skulle finne ut at en var singel og likte meg,da hadde nervene kommet. 20 års ensomhet begynner å gnage på sjelen,og jeg merker at jeg både trives og mistrives alene.Hverdagene går veldig fort,mens helgen og helligdager går veldig seint.Tiden går med å lese,se på tv og surfe på nettet. Når man føler seg gammel,stygg og feit,har man jo lite å gjøre på "kjøttmarkedet" .Når man i tilleg har mistet alle tenner oppe pga sykdom,er det vel gamlehjem og gåstol neste? Men 20 år er lenge å vente.(Er 53) ''Når man føler seg gammel,stygg og feit,har man jo lite å gjøre på "kjøttmarkedet" .Når man i tilleg har mistet alle tenner oppe pga sykdom,er det vel gamlehjem og gåstol neste? Men 20 år er lenge å vente.(Er 53)'' Enig med Nickløsheletida - men så gjør noe med det! Endre på kostholdet ditt (det har vi sagt til deg 4327 ganger før), begynn å rør deg litt - du er ufør og har hele dagen til fri disposisjon, å gå to turer om dagen er ikke noe problem for deg. Og selg unna alle bilene dine bortsett fra den som er i best stand, du kommer ikke til å mekke på dem allikevel. Bruk pengene du tjener på det til å få fikset på tennene dine. Nå vet jeg ikke hvor mye du vil få for bilene, men ta en prat med en tannlege og forklar hvor mye penger du har og hør hva han kan få gjort for den summen. Dessuten - om dine dårlige tenner skyldes sykdom har du kanskje rett på å få dekket i alle fall en del av behandlingen av NAV? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 På nettet kan alle være selvsikre og juge.Kankje jeg er en gutt på 23,høy mørk og kjekk? Det er når tan treffer damer under 40 at blodet begynner å boble hvis de ser bra ut og bedre.De flestre norske kvinner er ganske pene,og vi har mange utrolig vakre,TV2 og TVN har noen værdamer som er fine,og også NRK har fått noen veldig bra damer de siste 5 åra.Hun lille mørke er både voksen og meget søt. Jeg har fått ett sår på sjelen som har med intimitet og kvinner å gjøre.Jeg kan lett bli venner med de og snakke med de,men det går helt i stå for meg om jeg skulle finne ut at en var singel og likte meg,da hadde nervene kommet. 20 års ensomhet begynner å gnage på sjelen,og jeg merker at jeg både trives og mistrives alene.Hverdagene går veldig fort,mens helgen og helligdager går veldig seint.Tiden går med å lese,se på tv og surfe på nettet. Når man føler seg gammel,stygg og feit,har man jo lite å gjøre på "kjøttmarkedet" .Når man i tilleg har mistet alle tenner oppe pga sykdom,er det vel gamlehjem og gåstol neste? Men 20 år er lenge å vente.(Er 53) Hehe! Det er ikke forbeholdt "de pene og kjekke" å ha god selvtillit! Og skjønner at det blir annerledes å skrive her enn i RL. Men allikevel aner jeg noe hos deg...en smule mandighet som er tiltrekkende! Bare ta det til deg, ikke begynn å nekt. Og jeg kjenner meg svært godt igjen i det du skriver videre i innlegget ditt. Jeg har isolert meg og mer eller mindre levet i sølibat de siste årene. Har nå snømåket på meg en skivebuktning i nakken og går til manuell terapeut 3 gng i uken. Og han er kjekk!! Jeg er helt satt ut. Drømmer om ham om natten og må ta meg kraftig sammen for å virke helt most i knærne når han trener med meg. Jeg sier til meg selv at dette er en naturlig reaksjon på mitt ensomme liv uten menn i mange år. Det blir sikkert bedre når jeg kommer meg ut i samfunnet igjenn og da blir nødt til å snakke med og omgås menn på fler arenaer. Når jeg trener fantaserer jeg om at han ber meg inn på kontoret sitt og sier at han nå har funnet kvinnen i sitt liv, da selvsagt meg, og ikke vil vente ett sekund lenger før vi gifter oss (har aldri vært gift). Det er svært flaut og forstyrrende. Gud så tåpelig og patetisk jeg er Jeg må le. Litt. Men helst gråte. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 ''Når man føler seg gammel,stygg og feit,har man jo lite å gjøre på "kjøttmarkedet" .Når man i tilleg har mistet alle tenner oppe pga sykdom,er det vel gamlehjem og gåstol neste? Men 20 år er lenge å vente.(Er 53)'' Enig med Nickløsheletida - men så gjør noe med det! Endre på kostholdet ditt (det har vi sagt til deg 4327 ganger før), begynn å rør deg litt - du er ufør og har hele dagen til fri disposisjon, å gå to turer om dagen er ikke noe problem for deg. Og selg unna alle bilene dine bortsett fra den som er i best stand, du kommer ikke til å mekke på dem allikevel. Bruk pengene du tjener på det til å få fikset på tennene dine. Nå vet jeg ikke hvor mye du vil få for bilene, men ta en prat med en tannlege og forklar hvor mye penger du har og hør hva han kan få gjort for den summen. Dessuten - om dine dårlige tenner skyldes sykdom har du kanskje rett på å få dekket i alle fall en del av behandlingen av NAV? Jeg er enig med deg Lillemus.... tennene er noe av det første man legger merke til hos mennesker, så her må tennene prioriteres før noe annet!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.