Gå til innhold

Psykologen min våger ikke å snakke med meg mere.

Anbefalte innlegg

Gjest redd psykolog
Skrevet

Jeg er i et meget turbulent forhold .Kjæresten min er ekstremt sjalu og har fått det for seg at jeg har et seksuelt forhold til psykologen min(bare galskap)

Kjæresten min har truet meg på livet(noe jeg ikke tar alvorlig)

Nå våger ikke psykologen å ha samtaler med meg mere da han er redd vi begge skal bli drept.

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

16

• Lillemus

8

• mariaflyfly

5

• EnolaGay

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Om dette er fakta så må du komme deg unna denne såkalte "kjæresten" så fort som mulig. Han er ingen kjæreste, men en svært syk mann.

Gjest Matariki
Skrevet

Virker ikke som en sympatisk fyr han kjæresten din, kom deg vekk fra han. Ingenting å samle på. Var rart psykologen er redd syns jeg og.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Er dette helt sant??? Jeg er oversjokkert. Over den manglende profesjonaliteten til din psykolog.

Har kjæresten din noe på rullebladet, eller gjort ting før? Siden psykologen gjør dette?

Er du virkelig sagt opp?

Må du streve med to gale personer i livet ditt nå, både kjæresten (som jeg håper snarest blir en eks) og psykologen (som DU egentlig burde si opp).

Herreminhatt.

Gjest redd psykolog
Skrevet

Om dette er fakta så må du komme deg unna denne såkalte "kjæresten" så fort som mulig. Han er ingen kjæreste, men en svært syk mann.

Men jeg er ikke redd... Dette er nok bare noe han sier i sinne.

Bare dumt av meg å svare ærlig på spørsmålet fra psykologen.

Har gått hos han i 4 år

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg synes psykologen virker som et sykt menneske også. Hvis ikke dette er en kjent voldsmann.

Psykologen må jo uansett hjelpe pasienten videre, kan ikke bare si opp avtalen pga dette?? Psykologen burde først of fremst kontakte politiet, både for sin egen og pasientens skyld!

Ikke bare stenge døra!

Gjest redd psykolog
Skrevet

Er dette helt sant??? Jeg er oversjokkert. Over den manglende profesjonaliteten til din psykolog.

Har kjæresten din noe på rullebladet, eller gjort ting før? Siden psykologen gjør dette?

Er du virkelig sagt opp?

Må du streve med to gale personer i livet ditt nå, både kjæresten (som jeg håper snarest blir en eks) og psykologen (som DU egentlig burde si opp).

Herreminhatt.

Psykologen har vært en enorm støtte i den tiden jeg har gått hos han, men jeg må jo si at jeg skjønner at han må beskytte seg selv.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Men jeg er ikke redd... Dette er nok bare noe han sier i sinne.

Bare dumt av meg å svare ærlig på spørsmålet fra psykologen.

Har gått hos han i 4 år

Du har ikke gjort noe galt! Det er det de to andre som har gjort!

Gjest redd psykolog
Skrevet

Jeg synes psykologen virker som et sykt menneske også. Hvis ikke dette er en kjent voldsmann.

Psykologen må jo uansett hjelpe pasienten videre, kan ikke bare si opp avtalen pga dette?? Psykologen burde først of fremst kontakte politiet, både for sin egen og pasientens skyld!

Ikke bare stenge døra!

Men det er ikke noe å være redd for..

Dette er bare en person som mister hodet litt når han er sint.

Sier jo etterpå at han ikke menere det

Gjest redd psykolog
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt! Det er det de to andre som har gjort!

Forstår psykologen..Men det er bare så tungt å stå alene

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Forstår psykologen..Men det er bare så tungt å stå alene

Er kjæresten din kjent voldsmann? Er det derfor du forstår psykologen?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg får det ikke til å henge på greip at psykologen blir så redd. Da er politiet riktige instans for å beskytte dere begge. Synes det er meget rart at psykologen sier A, men ikke B.

Forstår du hva jeg mener?

Skrevet

''Jeg er i et meget turbulent forhold .Kjæresten min er ekstremt sjalu og har fått det for seg at jeg har et seksuelt forhold til psykologen min(bare galskap) Kjæresten min har truet meg på livet(noe jeg ikke tar alvorlig) Nå våger ikke psykologen å ha samtaler med meg mere da han er redd vi begge skal bli drept.

''

Dersom du velger å forbli i dette forholdet og utsetter deg selv for fare, så skjønner jeg godt om psykologen ikke vil støtte opp rundt det og utsette også seg selv for fare. Det er ikke gitt at man skal få støtte til å være akkurat så destruktiv man ønsker.

Gjest redd psykolog
Skrevet

Er kjæresten din kjent voldsmann? Er det derfor du forstår psykologen?

Han har aldri gjort noe galt.

Men dette dreier seg om hva jeg har fortalt psykologen om forholdet.

Mange trussler og litt knuffing

Skrevet

''Men det er ikke noe å være redd for.. Dette er bare en person som mister hodet litt når han er sint. Sier jo etterpå at han ikke menere det''

Så det at han er så sjalu at han mener du og psykologen din har et seksuelt forhold og truer med å drepe dere begge to er bare noe han sier fordi han blir sint!? Jeg hadde ikke ofret en kalori på å være "kjæreste" med en kar med så lite selvkontroll og så spinnvill fantasi og et slikt sinne. Jeg hadde ikke stolt på at han ikke kunne finne på å bli voldelig.

Skrevet

''Mange trussler og litt knuffing''

Ikke helt uvanlig at mishandling og vold begynner på den måten. Hvor langt skal du la ham gå og unnskylde ham før du forlater ham? Den knuffingen kan fort eskalere og bli til noe adskillig verre. Har du bedt ham søke hjelp for sinnet sitt? Det der er IKKE normalt! Selv om du tydeligvis ser ut til å tro det.

Gjest redd psykolog
Skrevet

''Jeg er i et meget turbulent forhold .Kjæresten min er ekstremt sjalu og har fått det for seg at jeg har et seksuelt forhold til psykologen min(bare galskap) Kjæresten min har truet meg på livet(noe jeg ikke tar alvorlig) Nå våger ikke psykologen å ha samtaler med meg mere da han er redd vi begge skal bli drept.

''

Dersom du velger å forbli i dette forholdet og utsetter deg selv for fare, så skjønner jeg godt om psykologen ikke vil støtte opp rundt det og utsette også seg selv for fare. Det er ikke gitt at man skal få støtte til å være akkurat så destruktiv man ønsker.

Forstår hva du mener å jeg er helt enig !

(mener psykologen overdriver i forhold til dette)

Skrevet

Jeg får ikke utsagnene om at "han har aldri gjort noe galt" og "mange trussler og litt knuffing* til å stemme overens. Men hvis du vil bli i et slikt forhold, så er jo det opp til deg.

Gjest redd psykolog
Skrevet

''Men det er ikke noe å være redd for.. Dette er bare en person som mister hodet litt når han er sint. Sier jo etterpå at han ikke menere det''

Så det at han er så sjalu at han mener du og psykologen din har et seksuelt forhold og truer med å drepe dere begge to er bare noe han sier fordi han blir sint!? Jeg hadde ikke ofret en kalori på å være "kjæreste" med en kar med så lite selvkontroll og så spinnvill fantasi og et slikt sinne. Jeg hadde ikke stolt på at han ikke kunne finne på å bli voldelig.

Men jeg kjenner han...han er egentlig snill som et lam

Gjest redd psykolog
Skrevet

''Mange trussler og litt knuffing''

Ikke helt uvanlig at mishandling og vold begynner på den måten. Hvor langt skal du la ham gå og unnskylde ham før du forlater ham? Den knuffingen kan fort eskalere og bli til noe adskillig verre. Har du bedt ham søke hjelp for sinnet sitt? Det der er IKKE normalt! Selv om du tydeligvis ser ut til å tro det.

Jeg har bedt han om å oppsøke hjelp.

Å han sier han skal gjøre det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...