Gjest HHP58 Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Er meget fornøyd med zoloft som medisin mot depresjon.Men har den noen kjente bivirkninger? Har flere ganger våknet kl 6 og 7 etter bare 5-6 timers søvn lys våken.Kl 4 later jeg vannet,så søvnen blir stykket opp. I dag måtte jeg legge meg i kl 9.30 da kaffen gjorde meg trøtt.Eller har zoloften en slik virkning? Jeg blir ikke sulten lenger,så jeg må passe på å spise til faste tider.Jeg har gått helt til kl 16 uten å spise,og blir bare deprimert og svimmel.Siden jeg er noe overvektig får jeg det for meg at jeg er "feit nok".Men jeg må da prøve å få i meg 1000 kcl per dag i allefall,siden jeg stort sett sitter stille og er ganske lat når det er så kaldt ute (-17,6 i morges) Er det min sykdom og for lav dose som både forstyrrer spising og søvn?Eller har zoloft slike bivirkninger? Klarer jeg å være våken i 5-6 timer(11-16) er jeg "flink" men sovner med en gang på sofaen.Det blir 90-120 min hver dag og maks 7-8 om natta.(24-7 og 9.30-10.30) Har diskutert dette før,men lurer nå på om det er medisin og ikke kaffe og mat som er årsaken. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Det du beskriver er ikke bivirkninger av Zoloft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.