Gjest urolig og søvnløs Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Jeg lurer på om sobril er mer vanedannende enn Imovane?? Jeg har brukt mye Imovane i lengre tid nå, grunnet en vanskelig livssituasjon, som jeg jobber hardt med å rydde opp i. Imellomtiden sliter jeg med angst/uro og søvnproblemer. Har nå fått Sobril av legen. Disse pillene er veldig effektive. Men, jeg er redd for å ta for mange, for da slutter de jo å virke. Skrekken er at de slutter å virke, og at jeg en dag VIRKELIG trenger dem. Imovane kan man ta ganske mange av uten at de slutter å virke.Hvis man tar en sobril 4-5 ganger i uka... Er det ALTFOR mye? Jeg syns det er veldig mye, men forrige uke var det statusen, 4 sobril på en uke. Sist jeg tok, hadde pillen kjempeeffekt. 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Ja, det er en farligere medisin enn imovane. Vær forsiktig med sobril. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.