Gå til innhold

Sobril og Imovane

Gjest urolig og søvnløs

Anbefalte innlegg

Gjest urolig og søvnløs
Skrevet

Jeg lurer på om sobril er mer vanedannende enn Imovane??

Jeg har brukt mye Imovane i lengre tid nå, grunnet en vanskelig livssituasjon, som jeg jobber hardt med å rydde opp i. Imellomtiden sliter jeg med angst/uro og søvnproblemer. Har nå fått Sobril av legen. Disse pillene er veldig effektive. Men, jeg er redd for å ta for mange, for da slutter de jo å virke. Skrekken er at de slutter å virke, og at jeg en dag VIRKELIG trenger dem. Imovane kan man ta ganske mange av uten at de slutter å virke.Hvis man tar en sobril 4-5 ganger i uka... Er det ALTFOR mye? Jeg syns det er veldig mye, men forrige uke var det statusen, 4 sobril på en uke. Sist jeg tok, hadde pillen kjempeeffekt.

Gjest ingelill
Skrevet

Ja, det er en farligere medisin enn imovane. Vær forsiktig med sobril.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...