Gjest duken Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Kan du være så snill å bare nok en gang svare på et spm jeg har? Så skal jeg slutte å mase her. (Jeg tror jeg endelig er kommet i en fase hvor jeg synes det er helt ok å slutte med det meste; røyk, sjokolade, skrive her inne, osv. ) Mitt spm: Hva hvis en blir deprimert til tross for at en tar Lamictal og Cipralex? Er bipolardiagnose mest sannsynlig feil, da? Har i følge blodprøvene optimal dose på Lamictal. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Jeg var dårlig med både Lamictal og Cipralex. Hadde ikke noen BP-diagnose. Plutselig ble jeg hyper og måtte da redusere Cipralexdosen(fjerna den kort tid etter da) - da kom BP-diagnosen. Så det utelukker i alle fall ikke diagnosen. Lykke til, duken - de kommer nok fram til noe tilslutt Klem 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Det sier ingenting om diagnosen. Det sier kun at sykdomsutbruddet er så sterkt at det ikke lot seg stogge av disse medisinene brukt i denne dosen. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Det sier ingenting om diagnosen. Det sier kun at sykdomsutbruddet er så sterkt at det ikke lot seg stogge av disse medisinene brukt i denne dosen. Ok, takk for svar. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Jeg var dårlig med både Lamictal og Cipralex. Hadde ikke noen BP-diagnose. Plutselig ble jeg hyper og måtte da redusere Cipralexdosen(fjerna den kort tid etter da) - da kom BP-diagnosen. Så det utelukker i alle fall ikke diagnosen. Lykke til, duken - de kommer nok fram til noe tilslutt Klem Takk, Psykojenta! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.