Gjest Julie32 Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Da hadde jeg vært lykkelig. Jeg har aldri hatt noen jeg elsket til tross for at jeg er 40 åt. 0 Siter
serenity777 Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har elsket flere ganger, jeg er ikke noe spesielt lykkelig, men klart en viktig erfaring. Har du aldri hatt noe forhold heller? 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Jeg tror jeg hadde vært lykkeligere hvis noen hadde elsket MEG. En ting er å elske noen, en annen ting er å bli elsket. Jeg tror ikke man kan få begge deler. Det kan gjøre så vondt å elske... Det tryggeste er å BLI elsket. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Det er et meget forståelig synspunkt. Det er meget viktig og godt å ha noen å elske. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Jeg tror jeg hadde vært lykkeligere hvis noen hadde elsket MEG. En ting er å elske noen, en annen ting er å bli elsket. Jeg tror ikke man kan få begge deler. Det kan gjøre så vondt å elske... Det tryggeste er å BLI elsket. Hei! Selvfølgelig elsker man hverandre, ikke en som elsker og den andre ikke. Kjærligheten i et godt forhold er gjensidig, men ikke alltid = . Da mener jeg at man møtes helt som tenkt, men man kjenner i hjertet sitt at man elsker den andre og den andres kjærlighet kjennes også. Det er fint og i dag tenkte jeg da jeg så min hårløse mann at han i mitt hjerte blir vakrere og vakrere som årene går 0 Siter
Gjest Mye glede i hund Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Jeg kan også anbefale hund. Jeg har mann og barn men også en hund som jeg elsker Ellers tror jeg det finnes noen for alle. Har du forsøkt datingtjenester på nett? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Jeg tror jeg hadde vært lykkeligere hvis noen hadde elsket MEG. En ting er å elske noen, en annen ting er å bli elsket. Jeg tror ikke man kan få begge deler. Det kan gjøre så vondt å elske... Det tryggeste er å BLI elsket. Har hatt lange og fuktige diskusjoner om hva som er best - å elske eller bli elsket. Jeg har kommet til at en kan bare blilykkelig gjennom å elske. Gjensidighet er selvfølgelig det beste, men om en må velge, gir det å elske noen mye mer. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Har hatt lange og fuktige diskusjoner om hva som er best - å elske eller bli elsket. Jeg har kommet til at en kan bare blilykkelig gjennom å elske. Gjensidighet er selvfølgelig det beste, men om en må velge, gir det å elske noen mye mer. Vil bare si til deg at dette var et interessant svar, Elextra 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Har hatt lange og fuktige diskusjoner om hva som er best - å elske eller bli elsket. Jeg har kommet til at en kan bare blilykkelig gjennom å elske. Gjensidighet er selvfølgelig det beste, men om en må velge, gir det å elske noen mye mer. Det der måtte jeg jammen tenke litt på, og du har helt rett!! En som elsker meg og jeg ikke elsker tilbake - gir meg lite.... Elsker jeg et menneske kjennes det i hele kroppen og man får ny giv... det beste er selvsagt at det er gjensidig;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.