Gå til innhold

skadet storetå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! For 16 uker siden skadet jeg storetåen min gjennom fotball. Hadde vondt men ble ingen hevelser og den ble heller ikke blå. Men den dag i dag har jeg fortsatt vondt. Jeg hater og ta på meg skoene og hver gang jeg kjenner på den får jeg vondt. Visst jeg stryker hånden over selve leddet så knekker det i det, er dette normalt? Er ikke så vondt å gå på den men kan merke det er litt ubehagelig av og til. Har ikke sagt det til noen for tenker at det kommer sikkert til å bli greit men begynner og bli utrolig lei! Jeg trener fotball ca 3-4 ganger i uken så tenkte kanskje jeg har overbelastet den slik at det ikke gror. Men lurer på hva det kan være? Er det brudd?

Skrevet

Du må oppsøke lege og eventuelt få tatt røntgenbilde av den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...