Gå til innhold

Nedstemt hver gang etter sex

Gjest Det er ikke så lett bestandig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så nedstemt og trist hver gang jeg (2 år). Har vært en "flyfille" og latt meg bruke mange ganger før ( på byen). Det er noe jeg angrer veldig på i dag, og føler meg skitten. I tillegg har jeg da alltid blitt forlatt etter one-night stands. I tillegg til alle andre svik jeg har opplevd i man barndom. Mor som døde tidlig, var som var en drittsekk. Vært alene i verden egentlig siden jeg var 13 år.

Jeg hadde en far som var "etter meg" fra jeg var 12 år gammel. Brøyt seg inn på badet når jeg var der og prøvde å beføle meg en gang. Og da satt i tilllegg moren min og så på uten å si noe!!! Jeg følte det veldig ekkelt!!!! Men jeg var såpass sterk så han turde ikke gjøre noe. Men hvordan skal jeg kunne ha et godt secxliv uten å føle skam og triste følelser etterpå? Jeg føler partneren min er for god form meg. Føler meg skitten pga. min fortid. I tilegg ser han meg aldri inn i øynene når vi har sex. Han er så "fjern" for meg....

Er det noen flere som har det sånn??

Skrevet

Uups, jeg mente at jeg har vært i et forhold i 2 år nå og at jeg blir nedstemt etter sex.

Skrevet

Jeg har det også sånn.

Har et veldig problematisk forhold til sex nå.

Jeg har aldri vært utsatt for overgrep, men jeg var prostituert da jeg var i tenåra, fra jeg var 15 til ca 21.

Jeg føler at jeg ikke eier min egen kropp lenger. Den er blitt tatt fra meg. Og jeg orker ikke tanken på sex.

Når jeg har hatt det har jeg bare tenkt "du skulle bare visst" og sånne ting, "da ville du aldri tatt i meg engang".

Det som er merkelig er at det er først det siste året jeg har begynt å føle det sånn. Prostitusjonen ligger 15 år tilbake i tid, og i mange år hadde jeg "glemt" det.

Men i fjor sommer begynte jeg å få disse drømmene, og da tenkte jeg over det på dagtid, og så kom alt over meg igjen. Enda jeg nå er i midten av 30-åra, og burde taklet det bedre.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å legge det bak meg igjen, og har ikke akkurat så lyst til å ha noe sexliv heller.

Skrevet

Jeg har det også sånn.

Har et veldig problematisk forhold til sex nå.

Jeg har aldri vært utsatt for overgrep, men jeg var prostituert da jeg var i tenåra, fra jeg var 15 til ca 21.

Jeg føler at jeg ikke eier min egen kropp lenger. Den er blitt tatt fra meg. Og jeg orker ikke tanken på sex.

Når jeg har hatt det har jeg bare tenkt "du skulle bare visst" og sånne ting, "da ville du aldri tatt i meg engang".

Det som er merkelig er at det er først det siste året jeg har begynt å føle det sånn. Prostitusjonen ligger 15 år tilbake i tid, og i mange år hadde jeg "glemt" det.

Men i fjor sommer begynte jeg å få disse drømmene, og da tenkte jeg over det på dagtid, og så kom alt over meg igjen. Enda jeg nå er i midten av 30-åra, og burde taklet det bedre.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å legge det bak meg igjen, og har ikke akkurat så lyst til å ha noe sexliv heller.

Hei, og tusen takk for at du svarte.

Jeg får vondt inne meg når jeg leser at du føler deg skitten osv.. akkurat samme tanker har jeg om meg selv. Han skulle bare visst osv... Men jeg er helt sikker på at både du og jeg fortjener et godt sexliv på lik linje med andre! Det er bare det å finne ut hvordan vi skal klare å jobbe oss ut av det. Kanskje profesjonell hjelp.

Det er jo alltid en grunn til at man gjør som man gjør, spesielt når man er ung. Vi kan ikke dømme oss selv resten av livet. Du har kanskje "fjernet" deg fra følelsene i kroppen da du var prostituert, slik at det er vanskelig å få kontakt med følelsene sine igjen, og at minner dukker opp igjen når man har sex. Jeg kan føler innimellom at jeg ikke har noen følelser i kroppen, og klarer ikke å slappe av og bare ha det godt!

Skrevet

Hei, og tusen takk for at du svarte.

Jeg får vondt inne meg når jeg leser at du føler deg skitten osv.. akkurat samme tanker har jeg om meg selv. Han skulle bare visst osv... Men jeg er helt sikker på at både du og jeg fortjener et godt sexliv på lik linje med andre! Det er bare det å finne ut hvordan vi skal klare å jobbe oss ut av det. Kanskje profesjonell hjelp.

Det er jo alltid en grunn til at man gjør som man gjør, spesielt når man er ung. Vi kan ikke dømme oss selv resten av livet. Du har kanskje "fjernet" deg fra følelsene i kroppen da du var prostituert, slik at det er vanskelig å få kontakt med følelsene sine igjen, og at minner dukker opp igjen når man har sex. Jeg kan føler innimellom at jeg ikke har noen følelser i kroppen, og klarer ikke å slappe av og bare ha det godt!

Ja, det var sånn det var. At jeg fjernet følelsene. Mens det holdt på tenkte jeg "dette skjer ikke", "dette skjer ikke meg", "dette skjedde ikke", "det var ikke jeg" hele tiden, og fokuserte kun på penga.

Man får ikke gjort noe med fortiden, bare fremtiden.

Men vet ikke helt hvordan.

Nå for tiden blir jeg bare kvalm av å tenke på sex, og har ikke noe lyst på det.

Det jeg ikke forstår er hvorfor dette plutselig har kommet tilbake hos meg etter så mange år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...