Gondor Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Hva skal jeg gjøre når hodet er fullt av tanker som eksploderer hele tiden? Jeg får ikke hvile! Etter å ha ligget halve dagen i sengen å hvilt meg trodde jeg det var over, men nå har det begynt igjen. Jeg blir så fordømt sliten! Jeg klarer ikke å rømme fra meg selv. Er det min egen feil? Nå skal jeg ikke mase her inne mer i kveld. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Et helt ukvalifisert og kanskje for enkelt råd: Sett på en engasjerende film... 0 Siter
Gondor Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Skrevet 4. februar 2012 Bruker du noe AP? Ja Fluanxol. Økte for noen dager siden fra 4 mg til 5 mg etter råd fra psykiateren min. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Skrevet 4. februar 2012 Et helt ukvalifisert og kanskje for enkelt råd: Sett på en engasjerende film... Fylle et allerede overfylt hode? :-) Neida, jeg skal ikke være slem. Bridget Jones er et ufarlig valg, men det er fullt av gutter på stuen. Skru av hodet og spyle det under dusjen kanskje? 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Fylle et allerede overfylt hode? :-) Neida, jeg skal ikke være slem. Bridget Jones er et ufarlig valg, men det er fullt av gutter på stuen. Skru av hodet og spyle det under dusjen kanskje? Dusje hjelper faktisk og litt, men musikk...slappe litt av. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Gå til legen og få medisiner,du er tydelig psyk! 0 Siter
Gjest grublendeikveld Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Mitt hode er også fullt av tanker, ALLTID. men har funnet ut at ved å ha tv på soverommet. legge meg komfortabelt, selv med smerter 24/7, og se på et program som interesserer. Da slutter jeg å tenke, og jeg slapper av i hele kroppen. Kanskje det kan hjelpe deg også? 0 Siter
frosken Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Trener du for tiden? ikke at det er noen mirakelmedisin, men det å bli fysisk sliten kan gjøre det lettere å slappe av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.