Madelenemie Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Hei! Jeg fikk et brev der mitt barn er henvist til psykiater for hypnose Da lo jeg, og jeg leste det mange ganger, mer enn tre, da sluttet jeg telle. Jeg viste ikke at psykiatere driver med slikt. Jeg kunne gjerne tenkt med å bli hypnotisert selv, men jeg tror ikke det er mulig, men morsomt å prøve, jeg har selv en ufornuftig fobi, men min psykiater har aldri sagt hun kan hypnotisere meg? Dette var helt nytt for meg, det er Ullevål sykehus som har henvist til denne hypnosen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Jøss... fortell oss hvordan det går da! Jeg kunne tenkt meg å hypnotisere min elleveåring til å slutte å være så matkresen 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Det var rart og morsomt! Var du klar over at sykehuset hadde sendt henvisning, hva slags behandling var det opprinnelig snakk om? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Skrevet 5. februar 2012 Det var rart og morsomt! Var du klar over at sykehuset hadde sendt henvisning, hva slags behandling var det opprinnelig snakk om? Hei! nei jeg var ikke klar over det, legen sa ingenting om dette, men tok sprøyteskrekken til min sønn endelig på alvor. Jeg skrev jo et langt brev der jeg redegjorde for den saken og min plikt til å beskytte han mot ytterliggere stressfaktorer. Hun lyttet, var det jeg vil si veldig hyggelig, og sendte meg journalnotat der hun tydeligvis bemerket det fyldige brevet med 8 hovedspørsmål ig en del underspørsmål. Vi snakker ingenting om hypnose, og jeg viste ikke at psykiatere derv med sånt Fint du ser det komiske i dette 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Skrevet 5. februar 2012 Jøss... fortell oss hvordan det går da! Jeg kunne tenkt meg å hypnotisere min elleveåring til å slutte å være så matkresen Hei! Ja det skal jeg med glede meddele deg om. Akkurat, jøss, tenkte jeg inni meg, ja for dette har jeg aldri hørt om henvisning til psykiater for hypnose. Jeg lo så mye at jeg knapt klarte å forklare meg med det først for min sønn, jeg klarte til slutt å stotre frem noen ord, og jeg lagde store øyne og sa "sov sov sov" da lo han også, ga meg en klem og jeg sa "dette forbinder jeg bare med Donald Duck" og det var min sønn enig i. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Skrevet 5. februar 2012 Det var rart og morsomt! Var du klar over at sykehuset hadde sendt henvisning, hva slags behandling var det opprinnelig snakk om? Hei! Du bør be din psykolog hypnotisere deg eller bedre psykiateren, hvis hun kan teknikken, hvis du ikke bare begynner å le da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.