Gå til innhold

Indre uro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har noen gode ideer eller tanker om hvordan en kan få vekk indre uro?

Jeg har en intens uro som ikke slipper taket... avledning hjelper, men jeg kan jo ikke gå ut på tur hele dagen eller noe. Jeg er fryktelig sliten, men når jeg prøver å hvile så er det uroen som overtar...

Er det noen medisiner som kan hjelpe på uro? Å ta vival er som å ta drops...

Mvh

Gjest bølger
Skrevet

Har ingen gode råd, men sliter med det selv så jeg føler med deg. Det er slitsomt å ha det slik. Håper du får noen gode råd av de andre.

Skrevet

Sitter med bena godt plassert oppi den samme gørra selv. Men ikke i dag! I dag er jeg rolig og lykkelig.

Så hva skal til? Hmmm.... Øke AP kanskje hvis du bruker det. Puste så rolig du kan med maven. Prøve deg på mindfullness. Elske, hvis du har noen å elske med. Skrive ned følelsene dine.

Veldig enkelt å greit å komme med forslag når man er oppesen selv. Jeg føler med deg i hvert fall. Håper du får en god natts søvn og at morgendagen din blir lettere.

God klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...