Gondor Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Her går det opp og ned! Deilig å være rolig og lykkelig. Jeg tenker: jeg har eupf og er vel preget av det. Jeg er bipolar også men så godt medisinert at jeg ikke regner meg som syk. Allikevel; hver gang jeg er hos lege eller psykiater blir jeg påminnet at jeg har en psykisk lidelse. Det er klokt av dem for det er en god forklaringsmodell. (Ikke ansvarsfraskrivelse!). Det er ille nok når det stormer som verst om en ikke i tillegg skal slå seg selv i hodet med noe hardt og si at dette er min skyld. For det er det jo ikke! For min del kladrer jeg meg selv for at jeg ikke klarer det jeg har planlagt. Jeg stiller høye krav til meg selv og det har jeg tenkt til å fortsette med. MEN. Det stopper opp fra tid til annen. Er det beste da å ta en solid time off og ikke gjøre noenting? Lurer på det. Uansett. Jeg bestiller time hos psykiateren min i morgen. Om det blir mer medisiner eller noen kloke råd vet jeg ikke. Samma det. Livet skal leves! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.